Gå til innhold

Konstant svie


Gjest fiona_20

Anbefalte innlegg

Gjest fiona_20

Hei! Jeg er en jente på 20 år som har fast partner og fødte et barn for et halvt år siden. Har spørsmål jeg vil stille. De siste to ukene har jeg vært plaget med svie nedentil, svien er der hele tiden, en brennende svie. Kjennes ut som jeg må på do hele tiden, men det kommer bare et par ekstra sviende dråper. Føler det er verst om morgenen og litt ut på ettermiddagen, så gir svien seg litt og smertene i magen ut på kvelden, men forsvinner ikke helt. Har vært å tatt en urinveisinfekjsonstest, en var negativ. De sa det var litt forurensning i urinen, men det sier meg ingenting. Ble fortalt det kunne være mulig soppinfeksjon, så har gått på en hel kur med canesten, den hadde NULL virkning. Blir sprø av å gå med det! Hva kan dette være? Har enda et spm angående ubehag i underlivet etter fødselen min.. Av og til når jeg står i ro eller sitter på huk kjennes det ut som alt knyter seg nedentil, "overalt" da. Har den oppfatning at det kommer fra skjedeåpningen og litt inn, mest der rifter og sting har vært. Hadde en temmelig rask fødsel, to timer, førstegangsfødende. Lå i 1 1/2 time med pressrier da babyen satt fast,den kom ut med haken først. Er det nerver som er ødelagt? Ingen kan gi meg svar på dette problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...