Gå til innhold

Gamle vinduer. Brukes til noe?


Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Har noen små gamle rutete vinduer. Tenkte kanskje det kunne bli tøft å henge dem på veggen med gamle postkort i, eventuelt sort-hvite familiebilder.

Er det kult eller rart?

Kan de eventuelt brukes til noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lage speil av dem? Lage vitrineskap? Drivhus?

Speil var en knakende god ide. Det skal jeg gjøre. Vitrineskap og drivhus kunne vært en god ide, men det blir for komplisert for meg:) Har ikke nok vinduer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuebord?

Vi har et sånt på hytta, vi har lagt en hel glassplate på toppen av det, bare pusset vekk litt løs maling og brukt leca til bordben. Jentene har samlet skatter og lagt de under glassplaten innimellom. Kjempekoselig.

Til spisestue bord har vi gjort det samme med en gammel dør, vi trengte noen raske og billige løsninger som vi tenkte skulle være midlertidig, men ble så fornøyde at det har forblitt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speilvindu

Bruk speil, som noen under her foreslår. Ei venninne av meg har et slikt smårutet vindu med speil hengende på veggen, det er så nydelig at jeg har misunt henne det i mange år!

Dessuten gjør det rommet "større" og sprer lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuebord?

Vi har et sånt på hytta, vi har lagt en hel glassplate på toppen av det, bare pusset vekk litt løs maling og brukt leca til bordben. Jentene har samlet skatter og lagt de under glassplaten innimellom. Kjempekoselig.

Til spisestue bord har vi gjort det samme med en gammel dør, vi trengte noen raske og billige løsninger som vi tenkte skulle være midlertidig, men ble så fornøyde at det har forblitt slik.

Du høres jammen kreativ ut:) Skal tenke på det.De er litt små disse vinduene.

Tror kanskje det blir speil heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk speil, som noen under her foreslår. Ei venninne av meg har et slikt smårutet vindu med speil hengende på veggen, det er så nydelig at jeg har misunt henne det i mange år!

Dessuten gjør det rommet "større" og sprer lyset.

Ja, jeg har tenkt å gjøre det:) Synes også det var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...