Gjest Wita 0 0 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har noen små gamle rutete vinduer. Tenkte kanskje det kunne bli tøft å henge dem på veggen med gamle postkort i, eventuelt sort-hvite familiebilder. Er det kult eller rart? Kan de eventuelt brukes til noe annet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 289 5 161 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Lage speil av dem? Lage vitrineskap? Drivhus? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita 0 0 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Lage speil av dem? Lage vitrineskap? Drivhus? Speil var en knakende god ide. Det skal jeg gjøre. Vitrineskap og drivhus kunne vært en god ide, men det blir for komplisert for meg:) Har ikke nok vinduer heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria 4 544 0 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Stuebord? Vi har et sånt på hytta, vi har lagt en hel glassplate på toppen av det, bare pusset vekk litt løs maling og brukt leca til bordben. Jentene har samlet skatter og lagt de under glassplaten innimellom. Kjempekoselig. Til spisestue bord har vi gjort det samme med en gammel dør, vi trengte noen raske og billige løsninger som vi tenkte skulle være midlertidig, men ble så fornøyde at det har forblitt slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest speilvindu 0 0 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bruk speil, som noen under her foreslår. Ei venninne av meg har et slikt smårutet vindu med speil hengende på veggen, det er så nydelig at jeg har misunt henne det i mange år! Dessuten gjør det rommet "større" og sprer lyset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita 0 0 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Stuebord? Vi har et sånt på hytta, vi har lagt en hel glassplate på toppen av det, bare pusset vekk litt løs maling og brukt leca til bordben. Jentene har samlet skatter og lagt de under glassplaten innimellom. Kjempekoselig. Til spisestue bord har vi gjort det samme med en gammel dør, vi trengte noen raske og billige løsninger som vi tenkte skulle være midlertidig, men ble så fornøyde at det har forblitt slik. Du høres jammen kreativ ut:) Skal tenke på det.De er litt små disse vinduene. Tror kanskje det blir speil heller:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita 0 0 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bruk speil, som noen under her foreslår. Ei venninne av meg har et slikt smårutet vindu med speil hengende på veggen, det er så nydelig at jeg har misunt henne det i mange år! Dessuten gjør det rommet "større" og sprer lyset. Ja, jeg har tenkt å gjøre det:) Synes også det var lurt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.