Gå til innhold

Hvordan blir det etter bruddet????


Gjest snartalenemor??

Anbefalte innlegg

Gjest snartalenemor??

Jeg har nå innsett at forholdet er ganske så dødt, iallfall for meg.

Vi har to barn sammen, og eier bolig. Ikke gift.

Han sier han er veldig glad i meg og er redd for å miste meg. Har forandret seg en del etter at vi pratet sammen, men jeg merker at det er nok for sent for meg. Ønsker egentlig bare å avslutte forholdet.

Det jeg lurer på er hvordan har dere erfart et samlivsbrudd?

Vi har veldig god kontakt med svigerfamiliene begge to, og jeg tror nok han også ønsker å fortsette mest mulig "normalt" i forhold til dem og ungene.

Tror ikke det vil bli sure, nagende forhold. Slik er han bare ikke....

Dersom vi klarer å skilles som venner og komme til enighet. Hvordan kan vi forvente at forhold til resten av familien kommer til å bli, og hvordan er det best å forholde seg til ungene for å gi dem best mulig opplevelse av et brudd??

Noen som har erfaringer å komme med??

Vet at ingen har fasit-svar, men håper bare å få litt forståelse for hvordan verden kan se ut under/etter brudd. Klarer ikke helt å se for meg annet enn at jeg får pusterom og frihet til å legge opp hverdagen selv.

Skjønte noen hvor jeg ville med dette, så er er jeg meget takknemlig for alle erfaringer, både gode og dårlige. Prøver å forberede meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest En med overstått skilsmisse

Forberede deg på _alt_.

Du kjenner ikke folk virkelig, skikkelig godt før du har forsøkt å skille deg fra dem :-)

Men ikke ta som noen selvfølge noen verdens ting, og prøv likevel å være positiv. Etabler noen kjøreregler som dere følger nøye opp begge to. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...