Gå til innhold

Ari Behns vase


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis den er i samme stil som påfugltallerknene hans - så er vel antallet jeg skal kjøpe tilnærmet lik null!

Og jeg tror nok heller jeg foretrekker en sydentur eller en halv flatskjerm-TV enn en vase til 4000.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er i samme stil som påfugltallerknene hans - så er vel antallet jeg skal kjøpe tilnærmet lik null!

Og jeg tror nok heller jeg foretrekker en sydentur eller en halv flatskjerm-TV enn en vase til 4000.... ;-)

Er det noe som er sikkert, er det at jeg ALDRI kommer til å kjøpe hverken servise eller vase av Ari Behn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ari Behn er en sullik. Jeg ville ikke tatt i verken han, vasen hans, boka hans eller påfuglgreiene hans med ildtang.

Ja for en type!

Jeg stod rett bak ham på flyplasssen i Bodø i sommer. Han så så sjuskete ut! Klærne og håret og ei fæl lue hadde han på seg - og matvarer som håndbagasje :-)

Sendte meldinger til min kjære hvor jeg fortalte ham hvor flott han var i forhold til Ari Behn - og det tror jeg min kjære likte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...