Gå til innhold

Snø!


Gjest Snøkvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snøkvinnen

Lavet ned er vel å ta hardt i, men det er snø i fjellet. AAAALT for tidlig! :-/

Er det snø på fjellene i sunnmøre? Da må en vel ha med vintersko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Er det snø på fjellene i sunnmøre? Da må en vel ha med vintersko.

Hehe...Det spørs hvor høyt du har tenkt deg. Dårlig med varme er det her også. 9-10 grader i dag. *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøkvinnen

Hehe...Det spørs hvor høyt du har tenkt deg. Dårlig med varme er det her også. 9-10 grader i dag. *sutre*

Jeg skal på en fjelltur, får se hvor langt jeg blir å gå. Det er kanskje lurt å pakke vinterskoene i tilfelle det kommer mer snø ;)

En får kanskje se på værmeldingen i dag:o)

Hos meg er det 12-13 grader, men det er fryktelig kaldt i forhold til hva det var for en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på en fjelltur, får se hvor langt jeg blir å gå. Det er kanskje lurt å pakke vinterskoene i tilfelle det kommer mer snø ;)

En får kanskje se på værmeldingen i dag:o)

Hos meg er det 12-13 grader, men det er fryktelig kaldt i forhold til hva det var for en uke siden.

Forrige uke kom det 30 cm nysnø i trollstigen !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...