Gjest Snøkvinnen 0 0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har det lavet ned snø noen steder i Norges land etter sommeren forsvant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy 0 0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Lavet ned er vel å ta hardt i, men det er snø i fjellet. AAAALT for tidlig! :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøkvinnen 0 0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Lavet ned er vel å ta hardt i, men det er snø i fjellet. AAAALT for tidlig! :-/ Er det snø på fjellene i sunnmøre? Da må en vel ha med vintersko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy 0 0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det snø på fjellene i sunnmøre? Da må en vel ha med vintersko. Hehe...Det spørs hvor høyt du har tenkt deg. Dårlig med varme er det her også. 9-10 grader i dag. *sutre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøkvinnen 0 0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hehe...Det spørs hvor høyt du har tenkt deg. Dårlig med varme er det her også. 9-10 grader i dag. *sutre* Jeg skal på en fjelltur, får se hvor langt jeg blir å gå. Det er kanskje lurt å pakke vinterskoene i tilfelle det kommer mer snø En får kanskje se på værmeldingen i dag:o) Hos meg er det 12-13 grader, men det er fryktelig kaldt i forhold til hva det var for en uke siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mai 67 138 0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg skal på en fjelltur, får se hvor langt jeg blir å gå. Det er kanskje lurt å pakke vinterskoene i tilfelle det kommer mer snø En får kanskje se på værmeldingen i dag:o) Hos meg er det 12-13 grader, men det er fryktelig kaldt i forhold til hva det var for en uke siden. Forrige uke kom det 30 cm nysnø i trollstigen !!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket 2 741 0 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sommeren forsvant?? Jeg venter ennå jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.