Gå til innhold

Mooncup krise!


Gjest Anonym i dag tror jeg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i dag tror jeg

Har satt inn Mooncup for første gang og nå får jeg den ikke ut igjen! Har klippet vekk litt av denne tappen og er redd jeg har tatt for mye. Jeg kan kjenne den, men får ikke tak, glipper vekk. Har ikke negler heller...

Kjære vene hva gjør jeg nå? Ikke si at jeg må på legevakta med det her...

Erfarne brukere, hvordan gjøres dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vent en liten stund til du roer deg :o) Samme skjedde meg første gang og ble nesten panisk da jeg ikke trodde jeg skulle få den ut. Men vent en stund, slapp av og når du prøver igjen strammer du musklene i underlivet og presser. Det går nok bra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer på den saken

Bare vent en liten stund til du roer deg :o) Samme skjedde meg første gang og ble nesten panisk da jeg ikke trodde jeg skulle få den ut. Men vent en stund, slapp av og når du prøver igjen strammer du musklene i underlivet og presser. Det går nok bra :o)

Hva er en mooncup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym i dag tror jeg

Bare vent en liten stund til du roer deg :o) Samme skjedde meg første gang og ble nesten panisk da jeg ikke trodde jeg skulle få den ut. Men vent en stund, slapp av og når du prøver igjen strammer du musklene i underlivet og presser. Det går nok bra :o)

Panisk ja, det skal jeg love deg!

Har fått den ut og inn igjen nå og det var nok som du sier panikken som gjorde utslaget. Har også lest FAQ på Mooncup og det står jo som du sier, slapp av og bruk musklene. Fungerte det gitt!

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym i dag tror jeg

Ser du har fått det til nå, men tips til neste gang: Ikke bare dra i "tappen", ta tak rundt hele nedre del av koppen. Mye lettere :o)

Joda, fikk den ut til slutt, kjære vene for et styr...

Har du tips mot lekasje så tar jeg gjerne i mot det oxo.

Har kjøpt riktig størrelse, men lekker gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...