Gå til innhold

Vallergan trappe ned eller kutte tvert?


Gjest når effekten uteblir

Anbefalte innlegg

Gjest når effekten uteblir

Når Vallergan ikke virker lenger, da må man ta et opphold noen dager (netter), for at effekten skal komme tilbake. Trapper man da ned, eller går man fra 5 til 0 tabletter? Hvis utgangspunktet er 50 mg. som ikke har effekt lenger (dvs. ikke ingen søvn, men avbrutt søvn og hyppige oppvåkninger), vil man sove dårligere neste natt om man tar ingen enn om man tar 4 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vellergan here 2

åssen har nettene vært de dagene uten vallergan?har du ikke merket behov for påfyll da,trengs det sikkert ikke nedkutting.

jeg bruker også 50 mg vallergan,og er ikke avhengig fysis.får ikke anbstinenser e.l hvis jeg går tom.men dette blir bare synsing fra min side,håper andre har bedre peiling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søster Klara

åssen har nettene vært de dagene uten vallergan?har du ikke merket behov for påfyll da,trengs det sikkert ikke nedkutting.

jeg bruker også 50 mg vallergan,og er ikke avhengig fysis.får ikke anbstinenser e.l hvis jeg går tom.men dette blir bare synsing fra min side,håper andre har bedre peiling:)

Jeg ville for eksempel tatt to tabletter første natta, og så en tablett

natta etter, og så kanskje prøve uten? Da virker nok fem bedre

etterpå. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...