Gå til innhold

Svie, blod og kløe


TT84

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i en stund nå, i både lengre og korte perioder, opplevd at jeg er sår og øm i området i og "bak" skjeden og mot rektum. Jeg merker det spesielt når jeg har sex og når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Jeg synes det har vært ekstra ille nå i det siste, og det er irriterende fordi det ødelegger sexlivet til meg og min samboer. Jeg er konstant redd for at det skal gjøre vondt, og blir dermed ikke våt nok. Da gjør det enda mer vondt, også for ham.

Det kan nesten virke som om jeg har små sår ("paper cut"-aktige") nedentil. Når jeg har sex føles det noen ganger som disse sprekker opp. I tillegg klør det veldig akkurat utenfor vagina. Også kommer det noen ganger blod på papiret når jeg tørker meg. Lyst blod, altså. Ikke mensenblod.

Kan dette være noe så enkelt som sopp, slik at det antakelig vil bli bedre med Canesten? Eller tror du det kan være noe annet - noe jeg må gå til legen med? Jeg vil nødig bruke det lille jeg har å rutte med (studielån) til et legebesøk som kanskje ikke er nødvendig.

På forhånd, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

klamydia kanskje? eller sopp

Det kan ikke være klamydia. Vi sjekket oss begge da vi ble kjærester. Jeg har også en følelse av at det kan være sopp, men problemet er at det svir mer enn det klør, og jeg er litt redd for at det evt. kan bare gjøre vondt verre dersom jeg prøver en salve eller noe liknende mot sopp fra apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være klamydia. Vi sjekket oss begge da vi ble kjærester. Jeg har også en følelse av at det kan være sopp, men problemet er at det svir mer enn det klør, og jeg er litt redd for at det evt. kan bare gjøre vondt verre dersom jeg prøver en salve eller noe liknende mot sopp fra apoteket.

Det blir nok ikke noe værre nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...