Gå til innhold

Kvinnelig kjøreskolelærer i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ta lappen
Skrevet

Jeg har tenkt til å ta lappen, men er ganske utrygg. Det ville hjelpe å ha en kvinne ved siden av meg enn en mann.

Vet dere om kjøreskoler i Oslo hvor det jobber kvinnelige lærere?

Skrevet

Tror jeg ville hatt en mannlig en.. Kvinnfolk i trafikken, huff :P

Skrevet

Tror jeg ville hatt en mannlig en.. Kvinnfolk i trafikken, huff :P

Kvinnfolk er langt sikrere sjåfører enn menn. Se bare på ulykkesstatistikkene.

Jeg har aldri følt meg utrygg med en kvinne bak rattet, med flere menn derimot.

Skrevet

Det er det helt sikkert. Det er vel bare å ringe å spørre.

Skrevet

Kvinnfolk er langt sikrere sjåfører enn menn. Se bare på ulykkesstatistikkene.

Jeg har aldri følt meg utrygg med en kvinne bak rattet, med flere menn derimot.

hehe.. sikkert mange bra kvinnelige sjåfører.

Men føler meg tryggere når en mann kjører :)

Skrevet

hehe.. sikkert mange bra kvinnelige sjåfører.

Men føler meg tryggere når en mann kjører :)

Det er ikke sikkert mange bra kvinnlige sjåfører. Kvinner er mange ganger sikrere enn menn når man ser på ulykkesstatistikken. Jeg kjenner få kvinner som gjerne kjører over fartsgrensa. De fleste menn jeg kjenner har det derimot som en vane....

Skrevet

Det er ikke sikkert mange bra kvinnlige sjåfører. Kvinner er mange ganger sikrere enn menn når man ser på ulykkesstatistikken. Jeg kjenner få kvinner som gjerne kjører over fartsgrensa. De fleste menn jeg kjenner har det derimot som en vane....

mange damer som ikke kan kjørereglene også..

Skrevet

Hehe, da kjenner du ikke meg, mamma eller mine venninner. :-)

Det å holde fartsgrensen er forøvrig ikke ensbetydende med å være en trygg og god sjåfør.

Skrevet

Det å holde fartsgrensen er forøvrig ikke ensbetydende med å være en trygg og god sjåfør.

enig :)

Skrevet

Lurt å ha kvinnelig sjåførlærer, de er mye mer forståelsesfulle og avslappede. Menn har en tendens til å være for selvsikre og en blir litt utrygg da...

Skrevet

Er ihvertfall ei dame eller to på Triaden kjøreskole, Lørenskog. De har avd. på Furuset og T-banen bruker 20min. dit.Lykke til.

Skrevet

Som sagt, se på ulykkesstatistikken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...