Gjest vil ta lappen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg har tenkt til å ta lappen, men er ganske utrygg. Det ville hjelpe å ha en kvinne ved siden av meg enn en mann. Vet dere om kjøreskoler i Oslo hvor det jobber kvinnelige lærere? 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Tror jeg ville hatt en mannlig en.. Kvinnfolk i trafikken, huff 0 Siter
Sofline Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Tror jeg ville hatt en mannlig en.. Kvinnfolk i trafikken, huff Kvinnfolk er langt sikrere sjåfører enn menn. Se bare på ulykkesstatistikkene. Jeg har aldri følt meg utrygg med en kvinne bak rattet, med flere menn derimot. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det er det helt sikkert. Det er vel bare å ringe å spørre. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Kvinnfolk er langt sikrere sjåfører enn menn. Se bare på ulykkesstatistikkene. Jeg har aldri følt meg utrygg med en kvinne bak rattet, med flere menn derimot. hehe.. sikkert mange bra kvinnelige sjåfører. Men føler meg tryggere når en mann kjører 0 Siter
Sofline Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 hehe.. sikkert mange bra kvinnelige sjåfører. Men føler meg tryggere når en mann kjører Det er ikke sikkert mange bra kvinnlige sjåfører. Kvinner er mange ganger sikrere enn menn når man ser på ulykkesstatistikken. Jeg kjenner få kvinner som gjerne kjører over fartsgrensa. De fleste menn jeg kjenner har det derimot som en vane.... 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det er ikke sikkert mange bra kvinnlige sjåfører. Kvinner er mange ganger sikrere enn menn når man ser på ulykkesstatistikken. Jeg kjenner få kvinner som gjerne kjører over fartsgrensa. De fleste menn jeg kjenner har det derimot som en vane.... mange damer som ikke kan kjørereglene også.. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det er ikke sikkert mange bra kvinnlige sjåfører. Kvinner er mange ganger sikrere enn menn når man ser på ulykkesstatistikken. Jeg kjenner få kvinner som gjerne kjører over fartsgrensa. De fleste menn jeg kjenner har det derimot som en vane.... Hehe, da kjenner du ikke meg, mamma eller mine venninner. :-) Det å holde fartsgrensen er forøvrig ikke ensbetydende med å være en trygg og god sjåfør. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hehe, da kjenner du ikke meg, mamma eller mine venninner. :-) Det å holde fartsgrensen er forøvrig ikke ensbetydende med å være en trygg og god sjåfør. enig 0 Siter
Gyda Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Det var i allefall Annas trafikkskole på Torshov en gang. Joda, her fant jeg henne: http://www.annas-trafikkskole.no/ 0 Siter
Gjest lurtaja Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Lurt å ha kvinnelig sjåførlærer, de er mye mer forståelsesfulle og avslappede. Menn har en tendens til å være for selvsikre og en blir litt utrygg da... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Er ihvertfall ei dame eller to på Triaden kjøreskole, Lørenskog. De har avd. på Furuset og T-banen bruker 20min. dit.Lykke til. 0 Siter
Gjest vil ta lappen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Det var i allefall Annas trafikkskole på Torshov en gang. Joda, her fant jeg henne: http://www.annas-trafikkskole.no/ takk for tipset:) 0 Siter
Sofline Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hehe, da kjenner du ikke meg, mamma eller mine venninner. :-) Det å holde fartsgrensen er forøvrig ikke ensbetydende med å være en trygg og god sjåfør. Som sagt, se på ulykkesstatistikken... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.