Gå til innhold

Pavarotti er død :-(


Gjest triste greier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest triste greier

nope. lamictal virker på sykdom, ikke normale sorgreaksjoner=)

rip pavarotti.

Så synd (. Trodde det var en universalmedisin jeg ). Har du forresten hørt at lithium kan forebygge alzheimer? Leste det et sted, ny forskning ). I tillegg kan den visst bygge opp skadene de bipolare svingningene har gjort med vår hjerne ). Kult ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Majja Kr.

Så synd (. Trodde det var en universalmedisin jeg ). Har du forresten hørt at lithium kan forebygge alzheimer? Leste det et sted, ny forskning ). I tillegg kan den visst bygge opp skadene de bipolare svingningene har gjort med vår hjerne ). Kult ja?

Ja, jeg har lest at litium kan forebygge Alzheimer hos bipolare, håper det stemmer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest triste greier

Nei, Lamictal kan ikke slukke noen sorg.

Men CDene kan erstatte sorgen med gode minner :-)

Da får jeg høre Pavarotti`s CDèr og kose meg med mine lamictalpiller. Høres ikke det trivelig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majja Kr.

Det er jo heller ikke særlig overraskende, jeg har vært bekymret for at han skal dø lenge nå, og like før jeg leste på nett at han var død, så jeg et snutt av han på tv... jeg bare tenkte: han der er jo så tykk at man må vel dø når som helst nå, hjertet kan da ikke makte den vekten..."

og da var han trolig allerede død...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest triste greier

Det er jo heller ikke særlig overraskende, jeg har vært bekymret for at han skal dø lenge nå, og like før jeg leste på nett at han var død, så jeg et snutt av han på tv... jeg bare tenkte: han der er jo så tykk at man må vel dø når som helst nå, hjertet kan da ikke makte den vekten..."

og da var han trolig allerede død...

Det er vel ikke bare zyprexa man blir stor av nei :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majja Kr.

Det er vel ikke bare zyprexa man blir stor av nei :-).

jeg er sikkert på han var minst 5 ganger større enn meg på zyprexa og seroquel... det sier litt.

i was a big girl but a weak singer

he was a great singer for ever rest in peace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...