Gå til innhold

Murringer i underliv, gravid?


Gjest millit

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er på 7 syklusdag, og det er 8 dager til jeg venter mensen evt...Har sterke murringer i underlivet, som om jeg er støl...

Kan dette ha noe med graviditet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''jeg er på 7 syklusdag, og det er 8 dager til jeg venter mensen evt...''

Hvordan i alle dager beregner du syklusen din? En syjlus regnes fra første mensdag til neste første mensdag og du har vel ikke mensen med 15 dagers mellomrom håper jeg?

Hvis du har normal syklus på ca. 28 dager så hadde du eggløsning når du mener syklusen din begynner og du kan være gravid, men det er vanligvis ingen vits å teste før den dagen mensen skulle kommet. :o) Men lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''jeg er på 7 syklusdag, og det er 8 dager til jeg venter mensen evt...''

Hvordan i alle dager beregner du syklusen din? En syjlus regnes fra første mensdag til neste første mensdag og du har vel ikke mensen med 15 dagers mellomrom håper jeg?

Hvis du har normal syklus på ca. 28 dager så hadde du eggløsning når du mener syklusen din begynner og du kan være gravid, men det er vanligvis ingen vits å teste før den dagen mensen skulle kommet. :o) Men lykke til!

Huff, beklager...selvsagt har jeg god greie på dette, har vært prøver i over ett år...Jeg er 7 dpo (altså days past ovulation) ,men ante ikke hvor mye "dpo"-uttrykket er kjent, derfor skrev jeg 7 syklus dag, men jeg mener selvsagt 7 dager etter EL, da..

Og jeg får alltid mens på dag 15 etter EL----derfor vet jeg det er 8 dager igjen...

Nok en gang, kan dette ha med graviditet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer med mine erfaringer. Litt forskjellige fra menstruasjonssmerter. Hos meg var de mildere, slik at man kunne kalle det murring. Også satte et litt annet sted (lavere).

Etter hvert fikk jeg noe lignende symptomer i forbindelse med at jeg nærmet meg overgangsalderen. Men det er kanskje lenge til for deg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønsinj

Det stemmer med mine erfaringer. Litt forskjellige fra menstruasjonssmerter. Hos meg var de mildere, slik at man kunne kalle det murring. Også satte et litt annet sted (lavere).

Etter hvert fikk jeg noe lignende symptomer i forbindelse med at jeg nærmet meg overgangsalderen. Men det er kanskje lenge til for deg ...

Jeg fikk sånnne symptomer da jeg hadde mark,,,,det kriblet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk sånnne symptomer da jeg hadde mark,,,,det kriblet....

Mark? uusj, da...får man mark langt nedi underlivet da..? huff og huff..jaja, mark har jeg hvertfall ikke.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...