Gå til innhold

Vitaminer


Gjest trengervitaminer

Anbefalte innlegg

Gjest trengervitaminer

Får ikke i meg vitamintabletter eller flytende vitaminer pga smaken, blir bare at jeg brekker meg. Nå ser jeg Animal Parade reklamen her, multivitaminer med god smak.

Den her passer for barn i alderen 3-16 år

http://www.animalparade.no/produkt/35_multivitamin_gummies_assortert.aspx

men jeg lurer på om voksne og kan ta den? Jeg mener jeg tåler bedre en slik smak enn f.eks. SanaSol og Biovit, og jeg klarer ikke svelge tabletter. Jeg bør i alle fall ta tilskudd pga jeg har dårlig matlyst og blir kvalm av en del mat, så jeg får ikke i meg alt jeg trenger av vitaminer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trengervitaminer

Ja, det vil jeg tro, men sjekk mengden av de forskjellige vitaminer i det. Barn har ikke alltid samme vitaminbehov som voksne.

Jeg kjøpte vitaminbjørner i går og lot samboeren min smake, først ville han ikke for han avskyr alt av vitaminer, men jeg sa de smakte godteri, og joggu fikk jeg rett. Han ble litt skuffet når han kun fikk to hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...