pekkaline Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg har vært der i dag, endelig, å fått klipt meg igjen. Men det er såå snodig at de alltid klarer å klippe slik at det er mere hår (lengre) på den ene siden! Og det er jo enda rarere at alt ser så greit ut der og da, men så ser man det hjemme i sitt eget speil at det er feil.... Dere som har skråklippet lugg, har dere lengre hår (tykkere)ovenfor ørene på den siden hvor luggen er lengst? Lurer på om det skal være sånn?? 0 Siter
ekte nick Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Det går fint an å reklamere, vet du. Bare gå tilbake og si at du vil reklamere klippen og be dem rette det opp så det blir likt på begge sider. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Det går fint an å reklamere, vet du. Bare gå tilbake og si at du vil reklamere klippen og be dem rette det opp så det blir likt på begge sider. Hei. Ja jeg har oppdaget flere feil, så derfor går jeg tilbake til dem. Kjipt, men det får de tåle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.