Gå til innhold

Ingen orgasme uansett


Gjest HJELP ! OSS !

Anbefalte innlegg

Gjest HJELP ! OSS !

Hei.min samboer har ikke hatt orgasme siden vår første fødte kom til verden for snart 11 år siden ! Vi har prøvd alt mulig,fra orgasme kremer til diverse vibratorer.men ingenting fungerer.Nå trenger vi hjelp,Hun er veldig kjilen området rundt klitoris,så hun holder ikke ut når vi prøver og "Behandle" området rundt der.men det hjelper heller ikke om vi bruker vibratorer på klitoris,det er helt dødt.Værså snill og hjelp oss. Hilsen rn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mener jeg i dag

Dere virker trygge på hverandre og det virker som at dere har prøvd forskjellig som dere mener kan hjelpe.

Hvis jeg ikke har missforstått innlegget ditt så mener jeg at når to som stoler så på hverandre og har prøvd "alt mulig" uten å få det til, da er det kanskje på tide å ta kontakt med lege/spesialist gyn.

Det kan ha skjedd noe psykisk i forbindelse med fødsel/småbarnstid, eller kanskje det har skjedd noe fysisk under fødsel.

Jeg ville så helt klart anbefale dere å søke hjelp hos kyndige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
signatur her takk

Dere virker trygge på hverandre og det virker som at dere har prøvd forskjellig som dere mener kan hjelpe.

Hvis jeg ikke har missforstått innlegget ditt så mener jeg at når to som stoler så på hverandre og har prøvd "alt mulig" uten å få det til, da er det kanskje på tide å ta kontakt med lege/spesialist gyn.

Det kan ha skjedd noe psykisk i forbindelse med fødsel/småbarnstid, eller kanskje det har skjedd noe fysisk under fødsel.

Jeg ville så helt klart anbefale dere å søke hjelp hos kyndige.

håper hun ikke føler seg presset til å få orgasme, for da er det ikke lett. men gå forsiktig frem å ha et godt forspill. det er viktigt at denne damen det gjelder onanerer selv og finner ut hva hun liker =) så må du lytte til henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...