Gå til innhold

Han ''vil ikke'' oralsex med meg.


Gjest tillio

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg traff en flott fyr (han 33 år, jeg 38) for 6 uker siden og vi har truffet hverandre hver uke etter dette. Vi har herlig sex sammen, og det er stort sett det, det hele går ut på. Han sier nå at han har spesielle følelser for meg, men vi stresser ikke noen av oss. Tror virkelig at dette kan bli stort derfor er jeg ''redd'' for å ''konfrontere'' han med noe som kan gjøre han usikker. Usikker er vel heller ikke rette ordet her?! Greien er den at han kun har tatt oralsex på meg én gang, og det var første gang vi hadde sex. Jeg syntes det var veldig deilig og lot han forstå det, men jeg fikk ikke orgasme da. Siden den gangen har han aldri gjort det igjen. Litt barnslig kanskje men jeg tør ikke spørre hva grunnen til dette kan være. Jeg har ofte oralsex med han og han har selvfølgelig ingen problemer med det. Hva tror du årsaken kan være? Prestasjonsangst pga første gangen? Bare for å være helt korrekt; jeg er alltid nydusjet og ren nedentil når vi har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære var akkurat likedan og etterhvert skjønte jeg at her måtte det ligge noe under. Så jeg tok mot til meg og spurte:"Det er mulig jeg har misforstått, men du er ikke så lysten på munnsex, stemmer det?" Det stemte det. Og siden han ikke liker det (ikke meg spesielt, det har vært sånn med tidligere partnere også, det fortalte han i grunnen tidlig) så vil jeg ikke spørre om han kan gjøre det heller, da hadde jeg nok ikke klart å nyte det, men savner det gjør jeg sånn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære var akkurat likedan og etterhvert skjønte jeg at her måtte det ligge noe under. Så jeg tok mot til meg og spurte:"Det er mulig jeg har misforstått, men du er ikke så lysten på munnsex, stemmer det?" Det stemte det. Og siden han ikke liker det (ikke meg spesielt, det har vært sånn med tidligere partnere også, det fortalte han i grunnen tidlig) så vil jeg ikke spørre om han kan gjøre det heller, da hadde jeg nok ikke klart å nyte det, men savner det gjør jeg sånn innimellom.

Aha, så det var hemmeligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym doler som liker slikking

Dessverre er det ikke alle menn som er tullete etter å slikke.. Min nåværende er ikke så veldig begeistret for å slikke har jeg skjønt, og det er nesten litt turnoff noen ganger. Skulle ønske at han slikket meg oftere, NEI - skulle ønske at han elsket å slikke! Ikke bare fordi det er utrolig deilig, men fordi det er noe symbolsk over det. Syns det gir en følelse av at han elsker fitta og forguder den, hehehe. :-)

Tror nok de mannfolka som liker å bli sugd skjønner hva jeg mener. Det er ikke bare følelsen av lepper og tunge mot kjønnet, men å se at den andre nyter en, liker å tilfredstille en og gjør noe så intimt og deilig samtidig som hele ansiktet gir uttrykk for at en syns dette er verdens deiligste kjønn. :)

I vårt forhold så har vi snakket litt om det og det er nok et litt ømtåelig tema. Det er litt tabu for begge egentlig. Noen ganger slikker han meg, men det er på hans eget initiativ. Der andre elskere har eksplodert i kåthet over at jeg for eksempel har satt meg over ansiktet for å bli slikket eller ført ansiktet hans mot underlivet så er nok det turnoff for min nåværende som ikke er en typisk fitteslikker.. Det funker bare ikke for han, rett og slett..

Jeg kan lokke han til å slikke meg ved å være heelt glattbarbert og nydusjet og la han kjenne hvor myk og glatt jeg er. Litt usikker på om han i slike tilfeller slikker meg fordi han tror at jeg har lagt opp til det og forventer det eller om det er fordi han da får lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære var akkurat likedan og etterhvert skjønte jeg at her måtte det ligge noe under. Så jeg tok mot til meg og spurte:"Det er mulig jeg har misforstått, men du er ikke så lysten på munnsex, stemmer det?" Det stemte det. Og siden han ikke liker det (ikke meg spesielt, det har vært sånn med tidligere partnere også, det fortalte han i grunnen tidlig) så vil jeg ikke spørre om han kan gjøre det heller, da hadde jeg nok ikke klart å nyte det, men savner det gjør jeg sånn innimellom.

Trodde ikke det fantes slike menn jeg, men så feil kan man ta!

Har aldri opplevd eller hørt om at ikke dette skal være gjensidig. Mine tidligere partnere (2) -langvarig. Har alltid syntes at det va skikkelig deilig og har blitt kåte av det.

Men skjønner, da holder man bare kjeft og later som ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det fantes slike menn jeg, men så feil kan man ta!

Har aldri opplevd eller hørt om at ikke dette skal være gjensidig. Mine tidligere partnere (2) -langvarig. Har alltid syntes at det va skikkelig deilig og har blitt kåte av det.

Men skjønner, da holder man bare kjeft og later som ingenting.

''Men skjønner, da holder man bare kjeft og later som ingenting''

Hm? At kvinnen gjør det mener du? Tvert imot. Vi har snakket om det flere ganger, jeg var jo nødt til å finne ut hvorfor han ikke likte det. Og siden jeg nå vet det så spør jeg ikke lenger om han kan gjøre det. Hadde han mast og stadig vekk spurt om noe han visste jeg ikke likte så hadde jeg blitt steinsur.

Vi har vidunderlig sex alikevel! :o) Til tross for at han ikke gjør akkurat det, så er det ingen som har tilfredsstillt meg sånn i sengen som det han gjør. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym doler som liker å bli slikket

Trodde ikke det fantes slike menn jeg, men så feil kan man ta!

Har aldri opplevd eller hørt om at ikke dette skal være gjensidig. Mine tidligere partnere (2) -langvarig. Har alltid syntes at det va skikkelig deilig og har blitt kåte av det.

Men skjønner, da holder man bare kjeft og later som ingenting.

Tror det er mest vanlig at mannfolk liker å slikke, men de er jo like forskjellige som oss. Om en tar en spørrerunde blant venninnene så er det sikkert en god del som ikke liker å suge eller som ikke liker smaken av våt pikk og sæd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mest vanlig at mannfolk liker å slikke, men de er jo like forskjellige som oss. Om en tar en spørrerunde blant venninnene så er det sikkert en god del som ikke liker å suge eller som ikke liker smaken av våt pikk og sæd.

Jeg tror det er mye mer tabu for en mann å si at han ikke liker å slikke enn det er for en kvinne å si at hun ikke liker å suge. At en kvinne ikke liker å suge er liksom helt greit og ganske vanlig, at en mann ikke liker å slikke derimot er noe mange ikke kan forestille seg at forekommer engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doler som liker slikking

Jeg tror det er mye mer tabu for en mann å si at han ikke liker å slikke enn det er for en kvinne å si at hun ikke liker å suge. At en kvinne ikke liker å suge er liksom helt greit og ganske vanlig, at en mann ikke liker å slikke derimot er noe mange ikke kan forestille seg at forekommer engang.

Det tror jeg du har rett i! Mannfolk skal ideelt sett syns alt som har med sex å gjøre er opphissende og deilig. En kvinne kan nok si nei til en del ting nettopp fordi at kvinnerollen tilsier at hun skal være både hore og madonna. For en kvinne kan det å ikke like en seksuell ting opprettholder litt av madonna-bildet. Mannfolk har ikke slike seksuelle roller og det blir da oppfattet negativt og feil når de gir uttrykk for at det er noe seksuelt de ikke liker. Slike meninger passer liksom ikke inn. :-)

Hobbysosiologisk hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle menn som liker dette, det trenger ikke å ligge noe mer bak enn som så. Du kan da spørre, kan være greit å snakke om det også, greit for begge to.

Men jeg derimot er en skikkelig slikkepott:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det er jo smak og behag, sånn er det jo bare. Jeg har vært borti menn som ikke liker å slikke, noen som synes det er greit nok og andre som elsker det. Mannen min elsker det heldigvis. Jeg tror nok jeg hadde synes det var veldig stusselig om jeg ikke hadde fått oppleve dette som en naturlig del av sex-livet vårt, men om mannen ikke liker det så vil det jo heller ikke gi så stor nytelse for ei jente.

Dere må bare snakke sammen, det er det eneste rådet jeg kan gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

En årsak kan være at han er usikker, siden du ikke fikk orgasme første gangen han prøvde. Dersom han har funnet andre måter som gir synlig bedre uttelling for deg, kan det være årsaken til at han ga opp etter en gangs forsøk. På en eller annen måte må du få til å fortelle ham at du gjerne ser at han gjentar forsøket. Fortsett å snakke om det. Foreslå det gjerne i klartekst. Kommunikasjon er utrolig viktig for å få fram den gode sexen. Andre mulige forklaringer kan jo være at han er egoistisk, eller en større mottaker enn en giver i seksuelle situasjoner. En annen årsak kan være at han har sperrer for å gi oralsex og at denne sperren ble over”døvet” av spenningen han opplevde da dere hadde sex første gangen. Det er dessuten mange, også menn som ikke liker oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...