Gå til innhold

Seksuell frustrasjon


Gjest Tja, ja skal man egentlig si...

Anbefalte innlegg

Gjest Tja, ja skal man egentlig si...

Jeg er en gutt på 24, jeg har aldri hatt noen kjæreste. Jeg har aldri hatt sex eller lignende. Dette begynner å bli et stort problem for meg.

Jeg har vært frustrert rundt dette... så lenge jeg kan huske.

Det som er er at jeg er rimelig usikker ovenfor jenter.

Det beste for meg ville helt klart vært å funnet et skikkelig forhold, men det er jammen lettere sagt enn gjort.

Etter flere skuffelser i dag er jeg veldig fortvila.

For det første virket det jo som om ingen vil ha meg i det hele tatt. For det andre så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for vise at jeg er interessert... liksom... skjønner det ikke.

Oppå dette kommer de plagsomme tankene... føler at alle ser på meg... altså i sosiale situasjoner... hører liksom at de kommenterer meg... ler og mobber...

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Virker så utrolig håpløst alt sammen. Jeg er så utslitt av dette her... det er faktisk et veldig stort problem om man trenger kroppskontakt og kjærtegn, og ikke klarer å oppnå dette, uansett hva andre måtte mene. Det er ikke bare å ta en kald dusj, liksom...

Da skjønner du ikke mye. Hvor frustrerert det går an å bli.

Føler egentlig ofte at jeg like gjerne kan ta livet mitt... men... jeg er jo fornuftig...

Jeg klarer ikke finne på noe lurt, mer. Er det noen som kan hjelpe meg med noen tips?

Det er enda en ting til, faktisk... om jeg opplever at en jente jeg liker retter oppmerksomheten mot meg, smiler kanskje... jeg klarer bare ikke smile tilbake! Enda jeg veldig gjerne har lyst til det! Det går bare ikke, og etter hun har snudd seg vekk fordi hun skjønner at jeg "ikke er interessert" så forbanner jeg min egen inkompetense, og lurer på hvorfor jeg har blitt sånn.

Kan vel hende det bare er fordi jeg syns det er ganske unaturlig å smile til fremmede, men... jeg registrerer at veldig mange mennesker smiler mye mye mer enn det jeg gjør :)

Det er jo bra... men det er jo også et problem for meg, for... jeg elsker jo å smile til folk, men da må det liksom komme naturlig... om jeg skal smile til fremmede føler jeg bare at jeg skjærer grimaser, og det... skjønner ikke at det er sånn for andre og? Tror nok de smiler på ordentlig...

Jeg er klar over at ting blir lettere når jeg blir _enda_ eldre, for da skal visst ikke kvinner være så opptatt av at mannen oppfører seg på den og den måten. Men sånn har det alltid vært. Da jeg var 18 skulle det også snart bli bedre, for da ville kvinnene etterhvert se at det var viktigere ting enn ytre sjarme.

Uansett så syns jeg det er slitsomt det her... føle deg fortvila hver kveld fordi du ikke har kjærligheten i livet ditt... det er jo kjærlighet om noen tar på deg, f.eks.... det er jo godt. Det er varme.

Livet nå er kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

Du etterlyser noen tips... Hva med å prøve en tradisjonell kontaktannonse? Surfer du på nettet kan du også finne flere chattekanaler hvor du kan få kontakt med ei jente.

Siden du skriver at du er sjenert, er det kanskje bra for deg og kunne fortelle litt om deg selv skriftlig først? Sånn sett kan du jo forberede jenta på hvordan du har det, tenker og føler rundt dette her med å bli kjent, smile til andre, osv. Så blir hun liksom litt kjent med deg før hun møter deg i RL. Når hun på forhånd vet om dine begrensninger og hemninger, er vel sjansen for å bli avvist mindre. Og underveis mens dere ennå skriver til hverandre, har hun sikkert fått se at du har mange kvaliteter og mye å by på!

Jeg håper du finner ei jente du blir glad i, og som liker deg og er glad i deg tilbake!

Husk, du er verdifull! Et unikt menneske! Ingen i verden er som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...