Gå til innhold

eplekakeoppskrift ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en god en? Gjerne for stor sky-panne (eller hva dere kaller det). Det står et epletre her som er så fullt av epler at greinene nesten knekker. Det er naboens tre, men de bryr seg visst ikke. Tar noen av de jeg :) Vi kunne fritt forsyne oss av det da gamlenabo bodde her, de nye kjenner jeg knapt)

Eplene er litt syrlige, men det går vel fint? Har ikke bakt slik kake på ørten år.

Skrevet

Litt frekt å anta at man bar kan forsynes seg ettersom man kunne det med gamle-naboen da. Kanskje du bør spørre først? (De fleste som har epler synes jo det er greit)

Skrevet

Litt frekt å anta at man bar kan forsynes seg ettersom man kunne det med gamle-naboen da. Kanskje du bør spørre først? (De fleste som har epler synes jo det er greit)

Joda jeg kan alltids spørre. Tror ikke de er klar over at det er de sitt tre.

Skrevet

tips - marengs på toppen er knallgodt! ;-)

Takk! Ja det vil jeg tro det er :) Liker veldig godt den vi kaller Verdens beste.

Skrevet

Joda jeg kan alltids spørre. Tror ikke de er klar over at det er de sitt tre.

Hvis de ikke er klar over at treet tilhører dem så er det jo ikke så rart at de ikke bryr seg om det! Hadde noen tatt fra min hage uten å spørre fordi de pleide å få lov av de som bodde der før så hadde jeg blitt fly forbanna - mildt sagt!

Skrevet

Hvis de ikke er klar over at treet tilhører dem så er det jo ikke så rart at de ikke bryr seg om det! Hadde noen tatt fra min hage uten å spørre fordi de pleide å få lov av de som bodde der før så hadde jeg blitt fly forbanna - mildt sagt!

ok, jeg skal spørre :) De som bor der nå er bare leietakere så kanskje jeg bør ringe eieren da. Først må jeg finne ut hvem av de tre eierene jeg skal kontakte.

Så ja, jeg skal snakke med naboen før jeg tar de eplene :) Må også høre med dem ang noen trær vi normalt kunne felle før, vi delte bare veden.

Skrevet

ok, jeg skal spørre :) De som bor der nå er bare leietakere så kanskje jeg bør ringe eieren da. Først må jeg finne ut hvem av de tre eierene jeg skal kontakte.

Så ja, jeg skal snakke med naboen før jeg tar de eplene :) Må også høre med dem ang noen trær vi normalt kunne felle før, vi delte bare veden.

Holder å spørre leietaker synes jeg. Får være måte på også. Du har vel ikke tenkt til å plukke alle eplene:-)

Skrevet

Holder å spørre leietaker synes jeg. Får være måte på også. Du har vel ikke tenkt til å plukke alle eplene:-)

Hehe, det hadde blitt noen kasser det. Ville bare hatt til ei kake, men nå sier ungene i dag at de eplene smaker pyton! Hm...jeg kjøper heller noen, mindre pes det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...