pekkaline Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Har du en god en? Gjerne for stor sky-panne (eller hva dere kaller det). Det står et epletre her som er så fullt av epler at greinene nesten knekker. Det er naboens tre, men de bryr seg visst ikke. Tar noen av de jeg Vi kunne fritt forsyne oss av det da gamlenabo bodde her, de nye kjenner jeg knapt) Eplene er litt syrlige, men det går vel fint? Har ikke bakt slik kake på ørten år. 0 Siter
Speak Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Litt frekt å anta at man bar kan forsynes seg ettersom man kunne det med gamle-naboen da. Kanskje du bør spørre først? (De fleste som har epler synes jo det er greit) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 tips - marengs på toppen er knallgodt! ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Litt frekt å anta at man bar kan forsynes seg ettersom man kunne det med gamle-naboen da. Kanskje du bør spørre først? (De fleste som har epler synes jo det er greit) Joda jeg kan alltids spørre. Tror ikke de er klar over at det er de sitt tre. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 tips - marengs på toppen er knallgodt! ;-) Takk! Ja det vil jeg tro det er Liker veldig godt den vi kaller Verdens beste. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Joda jeg kan alltids spørre. Tror ikke de er klar over at det er de sitt tre. Hvis de ikke er klar over at treet tilhører dem så er det jo ikke så rart at de ikke bryr seg om det! Hadde noen tatt fra min hage uten å spørre fordi de pleide å få lov av de som bodde der før så hadde jeg blitt fly forbanna - mildt sagt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Hvis de ikke er klar over at treet tilhører dem så er det jo ikke så rart at de ikke bryr seg om det! Hadde noen tatt fra min hage uten å spørre fordi de pleide å få lov av de som bodde der før så hadde jeg blitt fly forbanna - mildt sagt! ok, jeg skal spørre De som bor der nå er bare leietakere så kanskje jeg bør ringe eieren da. Først må jeg finne ut hvem av de tre eierene jeg skal kontakte. Så ja, jeg skal snakke med naboen før jeg tar de eplene Må også høre med dem ang noen trær vi normalt kunne felle før, vi delte bare veden. 0 Siter
Speak Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 ok, jeg skal spørre De som bor der nå er bare leietakere så kanskje jeg bør ringe eieren da. Først må jeg finne ut hvem av de tre eierene jeg skal kontakte. Så ja, jeg skal snakke med naboen før jeg tar de eplene Må også høre med dem ang noen trær vi normalt kunne felle før, vi delte bare veden. Holder å spørre leietaker synes jeg. Får være måte på også. Du har vel ikke tenkt til å plukke alle eplene:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 Holder å spørre leietaker synes jeg. Får være måte på også. Du har vel ikke tenkt til å plukke alle eplene:-) Hehe, det hadde blitt noen kasser det. Ville bare hatt til ei kake, men nå sier ungene i dag at de eplene smaker pyton! Hm...jeg kjøper heller noen, mindre pes det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.