Gå til innhold

mariaflyfly (og andre operakjennere)

Anbefalte innlegg

Har sett et intervju med Pavarotti på nrk-webtv og lurer på om du kan hjelpe meg med to av ariene?

Her er klippet:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/286091

Den første arien synges når intervjueren sier at "Pavarotti øver i det fjerne" nesten helt i begynnelsen av klippet. Den andre synger Pavarotti når han opptrer i Central Park 1993 (ca midt i programmet).

Kjedelig at det ikke er tidsanvisning på klippet så jeg kunne henvist direkte.

Hadde blitt veldig taknemlig om du kunne hjelpe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285586-mariaflyfly-og-andre-operakjennere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du foresten om noe sted med oversikt over hvilke arier som er i de ulike operaene?

Jeg ble foresten positivt overrasket over hvor hyggelig og sjarmerende Pavarotti virket! Han ble jo ofte omtalt som en Diva (heter det det om menn...?)

Vet du foresten om noe sted med oversikt over hvilke arier som er i de ulike operaene?

Jeg ble foresten positivt overrasket over hvor hyggelig og sjarmerende Pavarotti virket! Han ble jo ofte omtalt som en Diva (heter det det om menn...?)

De første tonene du hører når du åpner klippet er Nessun Dorma. Den i central park kjenner jeg desverre ikke, nydelig var det ihvertfall

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...