Gå til innhold

Seksualitet v.s. samliv....


Gjest samboeren

Anbefalte innlegg

Gjest samboeren

Jeg skriver dette innlegget, som jeg skal prøve å ikke prøve la bli for langt.

Jeg er samboer med ei herlig jente, og vi har god sex, selv om det går opp og ned som med alle...... Problemet mitt er at vi begge to er nyskjerrig på dette med partnerbytte, trekanter.... U know what i mean.

Men så kommer problemet.... Hun er "tøff" hele tiden rundt temaet, men noe lenger skal vi tydeligvis IKKE......

Frustrasjon

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest syndrom

Hvis du er frustrert over at partneren din ikke vil knulle med andre, da spørs det om ikke dere har et problem med en litt annen vinkling enn din "problemversjon"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg helt skjønte hvem av dere som ville sette fantasien ut i praksis, men det spiller mindre rolle.

Om en av dere ikke vil det helt, skal dere passe dere veldig, noe sånt kan ødelegge et forhold totalt, og er det verdt å finne det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samboeren

Hvis du er frustrert over at partneren din ikke vil knulle med andre, da spørs det om ikke dere har et problem med en litt annen vinkling enn din "problemversjon"...

Det er ikke snakk om å "knulle" som du skriver så flott i din tilbakemelding. Det er snakk om at VI BEGGE faktisk er veldig tent på å utforske vår seksualitet, noe hun selv understreker når vi snakker om våre fantasier..

Hun har faktsik mer erfaring på området med flere samtidig enn jeg har... Kanskje jeg heller burde håpe på noe mer nyanserte svar fra andre, enn slik en rask, og tydeligvis lite gjennomtenkt tilbakemeling som "syndrom" klarte å komme med.....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syndrom

Det er ikke snakk om å "knulle" som du skriver så flott i din tilbakemelding. Det er snakk om at VI BEGGE faktisk er veldig tent på å utforske vår seksualitet, noe hun selv understreker når vi snakker om våre fantasier..

Hun har faktsik mer erfaring på området med flere samtidig enn jeg har... Kanskje jeg heller burde håpe på noe mer nyanserte svar fra andre, enn slik en rask, og tydeligvis lite gjennomtenkt tilbakemeling som "syndrom" klarte å komme med.....

Mvh

Nyanserte svar...er det de som ikke er kritiske til måten du vinklet dette på?

Hvis det så viktig for deg, at dere har sex med andre, men hun ikke ønsker det, så har dere et problem. Hvis dette var en greie som dere begge var enige om, og visste hva innebar, så stilte deg seg noe anderledes enn slik du framstiller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samboeren

Nyanserte svar...er det de som ikke er kritiske til måten du vinklet dette på?

Hvis det så viktig for deg, at dere har sex med andre, men hun ikke ønsker det, så har dere et problem. Hvis dette var en greie som dere begge var enige om, og visste hva innebar, så stilte deg seg noe anderledes enn slik du framstiller det.

En ting bør du holde deg for god til "syndrom", nemlig å synse for mye. Les mitt siste innlegg en gang til du, så kanskje det demrer for deg, oki? Ellers så vil jeg avslutte dette, og det SISTE innlegget til syndrom med følgende: Neste gang du vil bidra med dine tydeligvis godt faglige begrunnede innlegg, les for guds skyld teksten nøye før du besvarer, ok? Nesten som på en eksamen vet du.........:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei samboer!

Jeg vet ikke om jeg helt får tak i hva du mener med innlegget ditt!

Så bare en par kommentarer.

Å bruke fantasien er berikende for et seksualliv. Å leve med partnerbytte og trekanter er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei samboer!

Jeg vet ikke om jeg helt får tak i hva du mener med innlegget ditt!

Så bare en par kommentarer.

Å bruke fantasien er berikende for et seksualliv. Å leve med partnerbytte og trekanter er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hun er "tøff" hele tiden rundt temaet, men noe lenger skal vi tydeligvis IKKE...... "

Betyr dette at hun liker å fantasere rundt temaet, men ikke ønsker å gjøre alvor av det? Hun kan vel late som dette er noe hun virkelig ønsker å sette ut i livet når dere snakker i hete øyeblikk, for så å ikke egentlig mene det etterpå. Her snakker jeg av erfaring. :-)

Ikke press henne til å gjøre noe hun ikke vil. Hvis hun har flere erfaringer enn deg på området, så vet hun hva hun snakker om når hun sier nei. Respekter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...