Gå til innhold

Noen oppmuntrende ord eller heiarop til overs?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må bare si meg enig med de andre - du er hjertelig velkommen også til meg for å vaske - men tror du må ta med deg grovrengjøring..

Jeg skal være litt ekstra hyggelig og snill jeg da,- og spandere på deg god mat og drikke som takk for hjelpen.

;-)

Annonse

Jeg er overbevist om at du er så flink til dette at du godt kan få komme til meg og hjelpe til etterpå.

Velkommen skal du være :-)

P.S. Ta med støvsuger og langkost...

Vakke sånn d skulle bli! >:-(

*kysser frosken i håp om at en velvillig prinsesse spretter frem og hjelper til m oppvasken*

Jeg må bare si meg enig med de andre - du er hjertelig velkommen også til meg for å vaske - men tror du må ta med deg grovrengjøring..

Jeg skal være litt ekstra hyggelig og snill jeg da,- og spandere på deg god mat og drikke som takk for hjelpen.

;-)

*furtefurtefurte* >;-l

Hehe..

Hvordan går det da - har du fått unna litt klesvask?

*Du er så flink att - J31 vifter med hendene og roper og heier på skal*

Takker! :-D

Får ikke opp døren til vaskekjelleren!! Må snakke m styre-naboen i morgen. Men alt er sortert, har satt på oppvaskmaskin og ryddet ca halve soverommet.

*litt stolt*

Takker! :-D

Får ikke opp døren til vaskekjelleren!! Må snakke m styre-naboen i morgen. Men alt er sortert, har satt på oppvaskmaskin og ryddet ca halve soverommet.

*litt stolt*

Imponerende!

Du sprer faktisk litt arbeidslyst hitover også du :-)

*keep on*

Gjest Blåbærpiken

Hiver over en jekk til å åpne døra til vaskekjelleren.

God jobbing.

(Sitter i rotehus, m pizza, cola, sjokolade potetgull og pus.)

Du skjønner....det er bare å slå av lysene, og tenne stearinlys, så ser du ikke rotet ;-)

Annonse

Hiver over en jekk til å åpne døra til vaskekjelleren.

God jobbing.

(Sitter i rotehus, m pizza, cola, sjokolade potetgull og pus.)

Du skjønner....det er bare å slå av lysene, og tenne stearinlys, så ser du ikke rotet ;-)

Tro meg, jeg vet!

*dronningen av fortrengningens edle kunst*

Men ikke like sikker på at kattevaktene som kommer i uken bare bruker stearinlys. Hmm.. Kunne jo stengt av strømmen selvsagt.. Hmm...

Kos deg du! :-)

:-)

Så bra! Go for it, er herlig når det er gjort. (Faktisk litt godt å holde på og, men ikke si det til de sære gamle damene under her ;-) )

Hihi, jeg er taus som graven, og skal ikke sladre.

(er forøvrig enig med du, og så blir det sååå mye triveligere rundt oss - så kan de bare ha det rotete og møkkete rundt seg de - vi skal jammen vise de at vi kan;-)

Hverdagsheltinnen:-) Go go go!

Jeg har drevet og opparbeidet meg diverse husmor-egenskaper i det siste. I dag bakte jeg nok en kake! Også har jeg lært å lage mange gode middager i det siste og er fantastisk god på stabling i oppvaskmaskiner. Men vet ikke om rengjøring inngår i husmor-egenskaper (?)

Hihi, jeg er taus som graven, og skal ikke sladre.

(er forøvrig enig med du, og så blir det sååå mye triveligere rundt oss - så kan de bare ha det rotete og møkkete rundt seg de - vi skal jammen vise de at vi kan;-)

*high five*

Hverdagsheltinnen:-) Go go go!

Jeg har drevet og opparbeidet meg diverse husmor-egenskaper i det siste. I dag bakte jeg nok en kake! Også har jeg lært å lage mange gode middager i det siste og er fantastisk god på stabling i oppvaskmaskiner. Men vet ikke om rengjøring inngår i husmor-egenskaper (?)

Nei, ikke sikker jeg heller. Derimot trenger man sånn ungkarsstøvsuger tror jeg. *atsjo*

Flink du er da! Får man smake en bit? (Neeeeeesten ferdig m soverommet, puh!)

Gjest Blåbærpiken

Tro meg, jeg vet!

*dronningen av fortrengningens edle kunst*

Men ikke like sikker på at kattevaktene som kommer i uken bare bruker stearinlys. Hmm.. Kunne jo stengt av strømmen selvsagt.. Hmm...

Kos deg du! :-)

Nei det går vel ikke det... :-) Grei måte å bli tvunget til å rydde på da, at andre skal være der.

Ja, jeg koser meg under dyna i soffaen. Endelig en dag fri! Så nå kan jeg få hvilt ut.

Da kan bare rotet få vente litt. Det går ikke fra meg uansett. ;-)

God jobbing videre, jeg er imponert over at du rydder så sent på en lørdag.

Hvis du skal ut og reise neste uke, så håper jeg du får en fin tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...