Gå til innhold

Noen oppmuntrende ord eller heiarop til overs?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaaanskje du kan få et bitteliten bit....

Åååååå *krysser fingrene*

Soverommet offisiellt ferdig (bare støvsuging gjenstår, men d må vente til mer nabovennlig tidsp).

Sette på oppvaskmaskin nr 2 og badegulvet så er det kveld. Kanskje et litelite stykke da..?

*smuler yndig og blafrer tillitsfullt m vippene*

Nei det går vel ikke det... :-) Grei måte å bli tvunget til å rydde på da, at andre skal være der.

Ja, jeg koser meg under dyna i soffaen. Endelig en dag fri! Så nå kan jeg få hvilt ut.

Da kan bare rotet få vente litt. Det går ikke fra meg uansett. ;-)

God jobbing videre, jeg er imponert over at du rydder så sent på en lørdag.

Hvis du skal ut og reise neste uke, så håper jeg du får en fin tur!

Takk! :-)

Annonse

Heia skal! (Får vel slenge på et utropstegn, ellers blir det et ganske tamt heia-rop.)

Antar du ligger og sover godt i din seng (med god samvittighet) etter at alle husmorpliktene er utført.

Takker!! Trenger nok fortsatt heiarop, fortsatt en del igjen. Godt noen holder liv her inne når vi syvsovere slumrer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...