Gå til innhold

jordmor i morra :o)


Gjest Vekten87

Anbefalte innlegg

så du den med atle å helene? det første hun sa etter fødselen var at det var vært smertene :) tror det er noe alle sier, jeg tenker sånn at : alle andre klarer det, så hvorfor skal ikke jeg klare det. den har jeg gått for i 9 mnd :)

men nå må jeg gå å dusje og ordne meg for dagen.. har bursdag så må gjøre litt stas på meg selv hihi.. fikk nettopp ti røde roser av prinsen min:)

Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så du den med atle å helene? det første hun sa etter fødselen var at det var vært smertene :) tror det er noe alle sier, jeg tenker sånn at : alle andre klarer det, så hvorfor skal ikke jeg klare det. den har jeg gått for i 9 mnd :)

men nå må jeg gå å dusje og ordne meg for dagen.. har bursdag så må gjøre litt stas på meg selv hihi.. fikk nettopp ti røde roser av prinsen min:)

Gratulerer så mye! Håper du har hatt en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du blander deg ikke i tråden :)

skulle inn på nrk sin nettside å se om jeg fant tidspungt for reprise, da fant jeg alt dette

http://www.nrk.no/jordmodrene/

var litt spennende å se.. nå på onsdag skal jeg ikke se, er hvis en som mister fosteret. klarer ikke se på sånt... men ellers er det en veldig bra serie.. ser vekk om det blir for gale. vil bare se det positive jeg :P

Nå så jeg episoden da barnet ble født. Og tårene renner!

Synes at det virker godt å føde i vann... jeg fikk ikke prøvd det, men ville sikkert ha prøvd det, hadde jeg fått anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off jeg er kanskje litt teit nå, men så vidioen der hun dama føder. atle å helene eller hva de het.. er det vanlig å skrike så vanvittig??? jeg er ikke en sån skrike type så jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det, men hvem vet..

Skrek vel ikke så høyt som hun på nett-TV ved første fødsel (kun den som virkelig var hard), men husker jeg ropte på "mamma" en gang:-) Tror utbruddene bare kommer jeg, skriking har jeg hørt mye av på fødestuene så er helt vanlig det. Å konsentrere seg om pusten er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...