Gå til innhold

Om å gruppere objekter i Open Office Writer


morinor

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjøre noe jobbting hjemme i dag - og til det er jeg avhengig av å gruppere objekter. På jobb har jeg Word, og der holder jeg bare shift-tasten nede når jeg velger objektene, og grupperer dem deretter. Dette får jeg ikke til i OpenOfficeWriter. Det er det grunnleggende med å markere flere objekter jeg ikke får til. Finner funksjonen for å gruppere dem, men får ikke gjort det så lenge de ikke er markert.

Huff, skulle spare tid på å få gjort dette hjemme, men så plages jeg bare... Grrrrr!!! Nå hopper jeg i dusjen, og satser på at noen kloke mennesker har hjulpet meg til jeg er ferdig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...