Gjest Persille Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg må bytte innloggingsmail og har sendt dere mail om dette tidligere i uken - svarer dere ikke på sånne mail? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Webmaster, tilsyn skrev (På 7.10.2007 den 19.56): Du vil få svar. Ja, men nå har jeg ikke den mailadressen lenger - så nå kan dere ikke svare. Dere får svare her, eller så får jeg sende dere en ny mail fra ny adresse. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Webmaster, tilsyn skrev (På 7.10.2007 den 19.56): Du vil få svar. Om dere ikke vil svare her, kan dere svare meg på dol-persille@hotmail.com? Og melde fra her når det er gjort? Og er det noen spesiell grunn til at det skal ta en uke å få svare på ett enkelt spørsmål? Etter hva jeg kan se er dere ikke _veldig_ opptatt her inne for tiden.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.