Gå til innhold

¿Habla Español?


neelie (ferri)

Anbefalte innlegg

neelie (ferri)

Psykiatern min er vist spanks eller noe... :D barcelona!!!! barcelonaaaa!!!! BAAAARCELOOOOONAA!!! Får helt Nessun Dorma tendenser her, men Nessun Dorma er kanskje på italiensk? Eller latin? i dunno..

Kanskje han psykiatern er italiensk... var no fint navn han hadde i allefall, og psyk.sykepleier sa han prater litt gebrokkent. Minibekymra for om vi kommer til og ha noe kommunikasjons problemer, jeg som mummler så fælt. Hva tror dere? Stemmen min har en tendens til og komme fra langt nede i strupehodet når jeg ikke fokuserer på og snakke liksom, og det er ekstra vannskelig for meg når jeg blir spurt ting, da forsvinner ordene på en måte.

Jeg har hatt mest kontakt med jenter liksom, og ejg er kanskje litt bekymra over hvordan det vil bli og gå til en mannlig psykiater, men det har vel ingenting og si, har det vel?

meeen.. er jo ikke sikkert det blir han da.. psyk.sykepleier skal ha time med DPS neste uke, så da får jeg kanskje vite litt mere hvordan de tenker..

ville bare skrive litt *poff* forsvant jeg igjen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neelie (ferri)

Jeg gikk en periode til en spansk psykolog. Språket var ikke noe problem.

Hvordan går det med deg, forresten?

Jeg er i denial idag.. Jeg er en vakker supermodel :)

Hva med deg? Hva vil du være idag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i denial idag.. Jeg er en vakker supermodel :)

Hva med deg? Hva vil du være idag? :)

Et dyr som har gått i dvale. Da kan jeg krype under dyna og bli liggende til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Et dyr som har gått i dvale. Da kan jeg krype under dyna og bli liggende til våren.

Da skal du få være min ekstremt lekkre og borskjemte Chivava, så kan du få sove på hvit pels i en svær limousin mens vi farter rundt på shoots i New York :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du få være min ekstremt lekkre og borskjemte Chivava, så kan du få sove på hvit pels i en svær limousin mens vi farter rundt på shoots i New York :)

Kan jeg få et lite glass champagne også? Og et diamanthalsbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neelie (ferri)

Kan jeg få et lite glass champagne også? Og et diamanthalsbånd.

Selvsagt! :) mange diamanthalsbånd, i alle slags farger. Egen liten tiara også. Egen entourage skal du også få !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! :) mange diamanthalsbånd, i alle slags farger. Egen liten tiara også. Egen entourage skal du også få !

Tiara! Det har jeg alltid ønsket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...