Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Det er en åpenbart meget syk person. Derfor har jeg hatt stor tålmodighet. 0 Siter
Gjest SeMenIkkeRøre Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Det er en åpenbart meget syk person. Derfor har jeg hatt stor tålmodighet. Skal slutte. Beklager. 0 Siter
Gjest irriterende.. Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Skal slutte. Beklager. Samme bruker -semenikkerøre 0 Siter
Gjest aspeløvet Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Det er en åpenbart meget syk person. Derfor har jeg hatt stor tålmodighet. En moden avgjørelse.. 0 Siter
Gjest SeMenIkkeRøre Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Det er en åpenbart meget syk person. Derfor har jeg hatt stor tålmodighet. Jeg MÅ snakke med noen... men jeg må trekke meg unna når det blir for ille... Det er ikke spam... jeg vil ha hjelp! Men det blir feil uttrykk som regel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.