Gå til innhold

??? NHD


Gjest vivetforlite

Anbefalte innlegg

Gjest vivetforlite

Re: Fontex og Lamictal = dårlig konsentrasjon?

Det har jeg aldri lest om.

Har bedt apotekansatte i mitt område dele ut den medisin jeg forskriver med lukket munn. Nesten uten unntak roter de det til.– Nils Håvard Dahl, psykiater

Mener NHD med dette at apotekere skal ha munnkurv? De er jo ofte svært oppdatert når det gjelder medisiner, bivirkninger og eventuelle farer ved ulike medisinkombinasjoner.

Bare lurer jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi forskjellige erfaringer.

Enig med deg.

Jeg går på migrenemedisiner og har prøvd en del forskjellig. Uten unntak har personalet på apoteket kommet med totalt misvisende råd, blant annet når i migreneanfallet medisinen skal taes (noe som kan føre til at medisinen ikke fungerer). En påsto til og med jeg skulle ta tre ganger dosen. Heldigvis har legen min gått igjennom bruksmåte og dose med meg på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...