Gå til innhold

klarer ikke leve uten mamma!!

Anbefalte innlegg

Gjest EllaPella

Jeg er en jente på 18 år som mistet mammaen min for et par måneder siden ,og jeg orker aldri å lage middag og sånn. Så jeg kjøper bare inn masse sjokolade og hamburger hver dag!! Hvor lang tid tar det før jeg dør av denne usunne kosten?? Jeg begynner å bli feit. Da jeg var 15-17 kastet jeg i det minste opp maten, men da spiste jeg enda mer! Og da var jeg slank!! Hvorfor kaster jeg ikke opp lenger???

Hater meg selv for det! Klarer ikke spise sunt, og orker ikke lage middag!!

Dette går til helvete!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28783-klarer-ikke-leve-uten-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg leste det fikk jeg bare lyst til å gi deg en stor klem!

Det er umulig for meg å forestille meg noe som kan sammenligne det du sikkert føler av savn pga din mor..

Hvordan du kan orke å lage middag.. jeg vet ikke.. tror du først og fremst skal ta mot til deg å snakke med noen.. andre i familien? din far ?

eller så kan du snakke med en annen voksen du stoler på eller kanskje kontakte psykolog.. vet jeg sikkert babler og tyter om ting jeg ikke har noe med men jeg vil så gjerne hjelpe deg!

prøv å prat med noen om det..

*klem*

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære EllaPella

Det er trist å høre at du har mistet din mor. Du beskriver et naturlig savn etter henne og knytter ditt vaskelige forhold til mat til det at hun ikke er hos deg lenger. Samtidig forteller du at spiseforstyrrelsen har vært en del av deg siden du var 15. Kanskje har din mor vært syk en tid før hun døde? Jeg vet ikke helt på hvilken måte du har jobbet med følelsene dine når det gjelder tapet av din mor, ei heller om du tidligere har fått hjelp til ditt spiseproblem. Jeg vil anbefale deg å søke hjelp slik at du kan få veiledning og hjelp til å arbeide med følelsene som er knyttet til tapet av din mor og det vanskelige forholdet du har til mat. Ønsker deg lykke til!

Gjest EllaPella

Kjære EllaPella

Det er trist å høre at du har mistet din mor. Du beskriver et naturlig savn etter henne og knytter ditt vaskelige forhold til mat til det at hun ikke er hos deg lenger. Samtidig forteller du at spiseforstyrrelsen har vært en del av deg siden du var 15. Kanskje har din mor vært syk en tid før hun døde? Jeg vet ikke helt på hvilken måte du har jobbet med følelsene dine når det gjelder tapet av din mor, ei heller om du tidligere har fått hjelp til ditt spiseproblem. Jeg vil anbefale deg å søke hjelp slik at du kan få veiledning og hjelp til å arbeide med følelsene som er knyttet til tapet av din mor og det vanskelige forholdet du har til mat. Ønsker deg lykke til!

Man får vel ikke HJELP fordi man er for LAT til å lage mat.

Gjest twisted

Man får vel ikke HJELP fordi man er for LAT til å lage mat.

EllaPella, ikke si sånn, at du er for lat. Du er ikke for lat, du har det bare veldig vondt inni deg, og DET får du hjelp for!

Håper du har noen du kan snakke med, venner eller noen i familien som skjønner deg, for det er vondt å bære på triste ting alene.

Håper det går bedre med deg, prøv å åpne deg for noen som kan forstå.

Mange gode klemmer fra meg..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...