cathlin Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lurte sånn på hvordan det gikk med den fremmede katten. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hun nevnte noe for ikke så lenge siden om at hun skulle opereres. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Hun nevnte noe for ikke så lenge siden om at hun skulle opereres. Ok. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Heisann:) Moren min nevnte for en arbeidskollega at vi hadde en fremmed katt på døra. Arbeidskollegaen kunne da fortelle at datteren hennes med fam. savna katten sin - og jammen var det ikke deres katt:)) Katten kom hjem til sine eiere og holdt seg hjemme et par dager, men nå har den visst stukket av igjen - så vi har fått beskjed om å melde dersom den kommer til oss en gang til (fire km hjemmefra). Jaja, jeg har døpt den "Rømlingen" 0 Siter
cathlin Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Heisann:) Moren min nevnte for en arbeidskollega at vi hadde en fremmed katt på døra. Arbeidskollegaen kunne da fortelle at datteren hennes med fam. savna katten sin - og jammen var det ikke deres katt:)) Katten kom hjem til sine eiere og holdt seg hjemme et par dager, men nå har den visst stukket av igjen - så vi har fått beskjed om å melde dersom den kommer til oss en gang til (fire km hjemmefra). Jaja, jeg har døpt den "Rømlingen" Det var litt av et sammentreff! Høres ut som Rømlingen liker å reise på eventyr! :-) Ellers får du ha god bedring! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det var litt av et sammentreff! Høres ut som Rømlingen liker å reise på eventyr! :-) Ellers får du ha god bedring! Ja, skikkelig "Rasmus på loffen" det der tror jeg;) Takk skal du ha:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.