Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen her på forum!

Det er en stund siden jeg sluttet å gå inn her fast.. En av grunnene var vel at det gjør meg så ufattelig vondt å lese at dere har det så vondt!

Skulle så gjerne ønske at jeg bare kunne svinge en tryllestav overdere alle, sånn at dere kunne få et bedre liv.. Men jeg vet like godt som dere at det ikke funker! Jeg er hjemme nå, etter et fem måneder langt opphold på sykehus. Jeg jobber, hardt... for å komme tilbake til livet, men veien er så lang... Vet ikke hvor lenge jeg orker å holde kampen gående... Jeg finner ikke igjen meg selv... mistet den jeg pleide å være et sted på veien.. da alt som betydde noe var maten.... nå er jeg borte... kommer aldri til å finne meg.... orker ikke kjempe mer... MEN JEG MÅÅÅÅÅ!

Det er feigt å gi opp... Det er egoistisk å dra fra alle de som er gla i meg... for jeg vet at de er mange... mange fler enn jeg tror...

Jeg har så mye, men det er bare så vanskelig å se det.... når alt er mørkt... klarer jeg det ikke denne gangen, så gir jeg opp!

Si at jeg kommer til å klare det, vær så snill, si det....

Gla i dere alle!

koser fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28803-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Syns det er utrolig bra gjort av deg å i det heletatt komme så langt at du vil gå tilbake til det normale livet du hadde før!

Det kommer nok til å ta tid det må du beregne og jeg vet det sikkert er veldig slitsomt men ikke gi opp! se hvor langt du kommer og hvis du får ett tilbake fall så prøv å komme deg forbi det! da er du ett skritt nærmere!

Jeg leste det du skrev og jeg fikk med en gang inntrykk av at du vil klare det så det er ikke noe jeg sier bare fordi du vil høre det! ville sagt det uansett!

Jeg tror du klarer det! men det kan bare ta litt tid! syns du har vært kjmpe flink siden du har kommet så langt som du har jeg!

Lykke til!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28803-hei-alle-sammen/#findComment-116222
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Tippy

Jeg leser av ditt innlegg at du vil klare det. Du vet og har selv kjent at ikke en tryllestav er tilstrekkelig. Det du har klart til nå viser vel at du allerede har startet på den lange men riktige veien ut av spiseforstyrrelsen. Ta i mot den hjelp du kan få, hold fast og du vil sikkert kunne oppleve langt enklere dager om en stund. Ønsker deg ekstra styrke på veien!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28803-hei-alle-sammen/#findComment-116226
Del på andre sider

Hei.

Syns det er utrolig bra gjort av deg å i det heletatt komme så langt at du vil gå tilbake til det normale livet du hadde før!

Det kommer nok til å ta tid det må du beregne og jeg vet det sikkert er veldig slitsomt men ikke gi opp! se hvor langt du kommer og hvis du får ett tilbake fall så prøv å komme deg forbi det! da er du ett skritt nærmere!

Jeg leste det du skrev og jeg fikk med en gang inntrykk av at du vil klare det så det er ikke noe jeg sier bare fordi du vil høre det! ville sagt det uansett!

Jeg tror du klarer det! men det kan bare ta litt tid! syns du har vært kjmpe flink siden du har kommet så langt som du har jeg!

Lykke til!

*klem*

jeg har STOR tro på deg tippy!! dette kommer til å gå bra, men du må kjempe hardt og det er forferdelig mange isfjell som kan senke deg på veien,men jeg tror du kommer forbi uten å være nær dem!! du må bare tro det selv også! for å tro på seg selv er en styrke som hjelper svært mye!

ønsker deg lykke til skal tenke masse på deg!!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28803-hei-alle-sammen/#findComment-116269
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...