Gå til innhold

Vondt under magen


meg__123!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du eggløsning? Har du hatt vondt andre steder i magen?

har aldri vondt ellers når jeg har eggløsning. Nei hadde ikke vondt andre steder. Det gikk vel over etter en del timer. Men noe rart må det vel være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri vondt ellers når jeg har eggløsning. Nei hadde ikke vondt andre steder. Det gikk vel over etter en del timer. Men noe rart må det vel være...

Jeg tenkte på eggstokkene dine...men det er kanskje iikke riktig høyde? kan du være gravid utenfor livmor? Sjekk helseleksikon her ang det og blindtarmen. Huff så kjipt å ha vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aspeløvet

Jeg tenkte på eggstokkene dine...men det er kanskje iikke riktig høyde? kan du være gravid utenfor livmor? Sjekk helseleksikon her ang det og blindtarmen. Huff så kjipt å ha vondt!

Jeg tenkte også på eggstokkene.. Cyster på eggstokkene er ikke uvanlig, og når de sprikker kan det gjøre forferdelig vondt. Eller de kan vokse og vri seg, og gi sterke smerter. Kanskje litt lurt å få sjekket dette hos legen? Blindtarmen er jo på høyre side, så den er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på eggstokkene.. Cyster på eggstokkene er ikke uvanlig, og når de sprikker kan det gjøre forferdelig vondt. Eller de kan vokse og vri seg, og gi sterke smerter. Kanskje litt lurt å få sjekket dette hos legen? Blindtarmen er jo på høyre side, så den er det nok ikke.

det var ikke sånn vondt at jeg ikke kunne gjøre noe, men sånn vondt at man lurer på hva det kan være. har ikke vondt der idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte på eggstokkene dine...men det er kanskje iikke riktig høyde? kan du være gravid utenfor livmor? Sjekk helseleksikon her ang det og blindtarmen. Huff så kjipt å ha vondt!

blindtarmen ligger vel på andre siden. men svangerskap utenfor livmoren gir vel sterke smerter? takk for svar hvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blindtarmen ligger vel på andre siden. men svangerskap utenfor livmoren gir vel sterke smerter? takk for svar hvertfall =)

Blindtarmen ligger på venstre ja, hehe gikk litt fort her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blindtarmen ligger vel på andre siden. men svangerskap utenfor livmoren gir vel sterke smerter? takk for svar hvertfall =)

Himmel i dag roter jeg det til. Du har nok ikke blindtarm problemer nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke helt i form..

Da jeg postet et tilsvarende innlegg forrige uke, sa du at det ikke var smerter det var snakk om, men heller prikking/kiling på venstre side under magen. Det var i allefall det jeg hadde, altså ikke smerter, men prikking/kiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg postet et tilsvarende innlegg forrige uke, sa du at det ikke var smerter det var snakk om, men heller prikking/kiling på venstre side under magen. Det var i allefall det jeg hadde, altså ikke smerter, men prikking/kiling.

ja den gangen jeg skrev det til deg var det mer prikking. men her om dagen var det verking.. rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke helt i form..

ja den gangen jeg skrev det til deg var det mer prikking. men her om dagen var det verking.. rart

Jeg tror kanskje det kan være forkjølelse og at du er lemster på grunn av det? Min prikking har gått over, og jeg er ikke lemster i resten av kroppen nå heller. Bare veldig snørrete hehe, men det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...