Gå til innhold

Kundeservice og lønn


Gjest markedsfører1

Anbefalte innlegg

Gjest markedsfører1

Jeg er nyutdannet - har gått 3 år markedsføring. Vanskelig få relevant jobb, så kan ta "til takke" med det meste. Har fått tilbud om jobb som kundekonsulent hos en mediebedrift, og lurer på hva jeg kan forvente i lønn. Det er en stor bedrift hvis det er av betydning. De sa at arb.oppg. i hovedsak er å ta imot innkomne telefoner så må være tilgjengelig på telefon hele tiden. Jobbet fem år ved siden av skole og studier, men det er for det meste som butikkmedarbeider og stasjonsmedarbeider hos Statoil. Kan jeg feks drive lønnsforhandlinger? Eller blir det for dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...