Gå til innhold

Suging- orker ikke!


Gjest Neida

Anbefalte innlegg

Jeg har en samboer som jeg har det veldig fint med, både seksuelt og ellers. Det er bare ett problem. Han er veldig opptatt av at jeg skal suge han, og jeg vil så gjerne oppfylle ønsket hans. Men jeg klarer ikke! Hver gang jeg har prøvd, får jeg brekninger. Og det er fordi jeg synes det lukter så stramt og ekkelt av penisen hans. Selv om han nettopp har vasket seg godt kjenner jeg lukten av urin(?) med en gang han tar av seg underbuksen. Det er altså ikke det at han er urenslig, han dusjer minst en gang hver dag. Så hva kan det være? Kan det hende at lukter kommer fra kjønnshåret hans, siden den sitter så veldig godt i? Og hvordan skal jeg forklare dette for ham uten å gjøre han flau og lei seg? Det er virkelig et stort problem for meg, jeg elsker han mest av alt og vil gjerne oppfylle alle hans fantasier. Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du skal for det første ikke gjøre noe du ikke har lyst til, da kan det bli helt feil for dere begge!

Du skriver at det lukter stramt av han og at du tror det lukter urin, at det kanskje sitter i kjønnshårene? Hmm, hvis han dusjer hver dag og er nydusjet når dere skal være intime, tror jeg ikke den stramme lukten er urin. Det er en kjent sak at det lukter spesielt av kåte kvinner, men det kan det også gjøre av kåte menn. De produserer jo litt stoffer i en sånn situasjon de også.... noen lukter/smaker mindre, andre mer, sånn er det bare.

Hvis du fortsatt er usikker og tror dette har noe med hygiene å gjøre, får dere snakke om hvordan han dusjer. Ikke alle er like flinke til å vaske seg grundig. Det holder liksom ikke at vannet renner, synest jeg da. Bittelitt såpe er greit om man har sterke lukter og for menn gjelder det vel å trekke forhuden tilbake, slik at man får vasket hele stasen skikkelig. Huh, skjønner at du synest dette er vanskelig å ta opp. Du får heller bli med i dusjen, være den som vasker og steller, så kan du jo forsøke å suge litt og sammenligne..... ville jeg ha gjort...... litt såperonk er vel bare godt, er det ikke gutter? Med avsluttende sug, tror jeg du blir en vinner!!!

Tvi-tvi, skal se det ordner seg for snille jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Hva med en liten barbering? Det gjør mannen min (og jeg), det er et faktum at det fester seg lukt i hårene, dette gjelder både der nede og under armene. All rengjøring blir så mye enklere med mindre hår.

Du kan jo sette en flaske med f.eks. Asan i dusjen, vi bruker den begge to.

Også er det jo utrolig deilig å suge en glatt en, en annen fordel er jo også at du slipper at hårene kiler i nesen :o)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:-)))

Lukter det vondt så er det IKKE godt å suge, det er helt sikkert.

Selv om han dusjer hver dag, så betyr ikke det at han vasker penis godt nok. Dusjer han om morgenen og ikke vasker under forhuden, så er det klart det vil lukte vondt *grøsser ved tanken*.

Få han til å dusje om kvelden og enten må du si at han må bruke såpe og vann under forhuden ellers så får du bli med han i dusjen og gjøre jobben selv.

En nyvasket penis lukter det ikke vondt av.

Lykke til:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er urin det lukter av ham dersom han er nyvasket? Har du sugd andre gutter forut? jeg har nemlig kanskje en mistanke om at du er kanskje litt ung, eller iallefall uerfaren, og kanskje er ikke dette helt vant for deg enda`? :)

Av alle peniser er det jo en egen lukt. Og den kan vel kjenner selv om man er nydusjet og ren og pen. Det lukter liksom kjønn likevel. det kan ikke være den lukten du kjenner, men at du misliker den, og ikke helt liker den? dersom du er uvant er det jo klart at den neppe er en fin lukt?

Hos mange drypper det jo litt sæd ved opphisselse, det er ikke den du lukter?

Kanskje henger du deg for meget opp i lukten av kåt kjønn, isteden for å føle gleden av å gjøre det godt for ham? ikke noe galt i det, man skal aldri gjøre noe man ikke vil, men som regel hjelper det mot uvanthet og irritasjon å prøve noen ganger, og forsøke venne seg til smak av kjønn.

Tenk med deg selv, selv om du er helt nydusja har du jo et sekret i skjeden, som sikkert smaker og lukter litt. Kanskje har han bare vent seg til den?

DERSOM det er tilfelle at han er en elendig dårlig vasker, så er det jo klart at probelmet helt og holdent er hans. Da får du enten spørre, eller bli med en tur i dusjen.

Og husk: Ikke alle jenter orker suge! :) Du må ikke noe som helst, vennen:)

Lykke til, og masse hilsner,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må dra forhuden skikkelig tilbake og vaske skikkelig rundt det hele.

Masse såpe (hver dag) har aldri gitt meg problemer men kanskje andre er mer følsomme?

Ikke vær redd for å ta opp problemet med han. Han vet jo at du er kjæresten hans og ikke sier det for å være ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

La ham vaske seg meget grundig i kjønnsbehåringen og på penis samt rundt kjønnsorganene forøvrig.

Lukter det fortsatt syns jeg dere kan prøve en parfyme eller annen behagelig aromatisk væske/salve/ krem i området, som kanskje vil fjerne den ubehagelige lukten av urin.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Hei du.

Hva med en liten barbering? Det gjør mannen min (og jeg), det er et faktum at det fester seg lukt i hårene, dette gjelder både der nede og under armene. All rengjøring blir så mye enklere med mindre hår.

Du kan jo sette en flaske med f.eks. Asan i dusjen, vi bruker den begge to.

Også er det jo utrolig deilig å suge en glatt en, en annen fordel er jo også at du slipper at hårene kiler i nesen :o)

Lykke til.

Det er blitt en god del diskusjon om dette med kjønnsbehåringen, hvorvidt det er hygienisk å barbere bort hårpryden.

Det er ikke godt å vite hvilke funksjoner behåringen egentlig tjener. Ettersom den er der, ikke er blitt borte etter hundretusener av års utvikling, så har den vel en eller annen oppgave å ivareta.

Det er godt mulig at det hjelper på lukten å fjerne behåringen. Videre er det mer trivelig å drive med oral sex når behåringen er fjernet. Noen syns også det er vakrene med glattbarberte kjønnsorganer.

Andremforetrekker til gjengjeld behåringen, denne berømte trekanten hos kvinner og håret hos menn som vokser opp mot navlen langs midtlinjen av underlivet. Det er noe spennende i behåringens tilsløring av kvinnens kjønnsorgan. Montro hva det er som skjuler seg bak der ?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...