Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en 25 år gammel gutt som har et arr bak på ryggen etter føflekk fjerning. Dette har i motsetning til et arr jeg har på brystet, holdt seg sammen og sett fint ut.

I den siste tiden har det begynt å klø og i tillegg har det blitt stygt, altså spredd seg utover. Jeg har fått en kul oppå arret, som har litt annen farge.

Det kan minne om en kvise, men jeg vet egentlig ikke helt hva det er, da jeg ikke når dit. Er ikke plaget med kviser på kroppen. Bør en lege se på dette?

Er det mulig og gå til legen å få skjært bort disse små arrene og få dem erstattet med nye? Han som sydde sist var turnuskan. og gjorde vel et slett arbeid når det gjelder syingen.Arret på brystet mitt buler så mye at det ser ut som en tredje brystvorte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28868-kl%C3%B8ende-arr-m-byll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Det er ikke alltid at stygge arr er legens feil. Noen mennesker danner lettere arr enn andre. Da vil det ikke alltid hjelpe å skjære bort arrene og sy på nytt.

Jeg synes du skal vise denne forandringen i det gamle arret til en lege og få hans vurdering av om det bør gjøres noe med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...