Gå til innhold

Hei Kjære webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest Fan av DOL

Tøft navn - eller tittel, forresten! Skulle gjerne likt å hatt det selv ;o)

Men så til saken: ER det mulig å få til sånne runde smilefjes med forskjellige ansikter her?

Sånn som det er i dag skriver vi ;-) ;o) osv, det hadde vært litt kult å ha skikkelige smilyes!! ;-)

Bare et lite forslag, som jeg håper blir tatt godt i mot.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288688-hei-kj%C3%A6re-webmaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for å melde at dette med smileys er det delte meninger om! Jeg synes smileys er teite og fortisete, og er veldig gad at dette nettsetdet ikke bruker dem.

Det skulle forøvrig tatt seg ut! Da måtte vi jo bare hatt det på Åpent, da, og selv om det er mange tøyseinnlegg her (jeg lager noen sjøl av og til, så det er ikke det) så er det oftere alvor på en eller annen måte. Ned med smileys!

Bare for å melde at dette med smileys er det delte meninger om! Jeg synes smileys er teite og fortisete, og er veldig gad at dette nettsetdet ikke bruker dem.

Det skulle forøvrig tatt seg ut! Da måtte vi jo bare hatt det på Åpent, da, og selv om det er mange tøyseinnlegg her (jeg lager noen sjøl av og til, så det er ikke det) så er det oftere alvor på en eller annen måte. Ned med smileys!

Enig med deg. Jeg synes det holder i massevis med de smileys'ene laget av vanlige tegn på tastaturet! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...