Gå til innhold

prust...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

Blander meg inn...

Går det fremover, altså? :-)

det går helt fint:) bare jeg har noen å skrive med så er jeg fornøyd:)

jeg er i super form i dag :( (hehe) slimet er som utflod, men det er en god del enda. ellers sparker hun og koser seg :o) nå har jeg sutte på ræv i hele dag så jeg fikk meg nettopp ett kikk og har støvsugd, strøket klær og ryddet.....- fornøyd med den :)

kjenner jeg ble litt sliten i ryggen av det, så skal virkelig ikke mye til... nå skal jeg drikke min siste kopp med bringebærblad te :) håper det gjør susen!! er ikke sunt å gå å vente på denne måten *hehe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288821-prust/#findComment-2318215
Del på andre sider

Hei du!

Hadde ikke tid til å dole i går. Er du hjemme fremdeles eller har noe begynt?

Jeg tenkte så ekstremt sterkt på deg da jeg kom hjem natt til søndag. lå og tenkte på hvordan det kjentes ut å ha rier, og følte veldig sterkt at du var på sykehuset og at fødselen var i gang!

Skriv her så raskt du kan etter fødselen da :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288821-prust/#findComment-2318597
Del på andre sider

Gjest Vekten87

Hei du!

Hadde ikke tid til å dole i går. Er du hjemme fremdeles eller har noe begynt?

Jeg tenkte så ekstremt sterkt på deg da jeg kom hjem natt til søndag. lå og tenkte på hvordan det kjentes ut å ha rier, og følte veldig sterkt at du var på sykehuset og at fødselen var i gang!

Skriv her så raskt du kan etter fødselen da :-)

hei på du :)

arti at du tenker sånn på meg, det er koslig:o) nå blejeg glad...

nei, hun vil ikke ut! er en bestemt liten jente som er inni der altså... var ganske skaral på torsdag og fredag, og var sikker på at nå skulle det begynne, men neida... og eller når det var,gikk proppen. det har sluttet å komme noe nå.. og formen er helt fin.. kjennner selvsagt noe små greier her og der, men ikke noe som er i nærheten av det på tors og fre...

skal til jordmor i dag, håper hun kan kjenne om det er skjedd noe mer inni der... er frustrerende å gå å vente på denne måten.

tenkte jeg skulle finne på noe i dag slik at det passer " dårlig" å måtte begynne å få rier.. hehe.. (som om det skal funke) tør ikke ha sex heller siden det mest sansynlig er veldig åpent inni der...

men skal komme med en liten meld når hun finner ut at hun vil ut :)

håper du har hatt en fin helg... *klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288821-prust/#findComment-2318662
Del på andre sider

hei på du :)

arti at du tenker sånn på meg, det er koslig:o) nå blejeg glad...

nei, hun vil ikke ut! er en bestemt liten jente som er inni der altså... var ganske skaral på torsdag og fredag, og var sikker på at nå skulle det begynne, men neida... og eller når det var,gikk proppen. det har sluttet å komme noe nå.. og formen er helt fin.. kjennner selvsagt noe små greier her og der, men ikke noe som er i nærheten av det på tors og fre...

skal til jordmor i dag, håper hun kan kjenne om det er skjedd noe mer inni der... er frustrerende å gå å vente på denne måten.

tenkte jeg skulle finne på noe i dag slik at det passer " dårlig" å måtte begynne å få rier.. hehe.. (som om det skal funke) tør ikke ha sex heller siden det mest sansynlig er veldig åpent inni der...

men skal komme med en liten meld når hun finner ut at hun vil ut :)

håper du har hatt en fin helg... *klem*

Vi hadde besøk fra fredag til søndag av en familie med bl.a. ei nydelig jente på 1 mnd. Og jeg fikk kose med henne, og hun var sy nydelig!!!!

Gled deg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288821-prust/#findComment-2318693
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...