Gå til innhold

selvskading


miam

Anbefalte innlegg

Det var bare noe jeg tenkte på...

Jeg har lest at selvskading er "smittsomt". Det høres kanskje rart ut, men jeg har erfart det selv. Etter at jeg hadde lest noe her på dol i vinter, fikk jeg veldig lyst til å prøve. Men heldigvis fungerte det ikke.

Det jeg mener, er at kanskje vi bør være oppmerksomme på det, for jeg synes liksom det er ganske mange som driver med slikt nå. Og det er jo dumt om flere enn meg blir "smittet".

Kanskje er det bra å vite dette? Da blir det forhåpentligvis færre som begynner etter en slik smitte-effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg!!!

Men på en annen måte kan det oxo være en slags "advarsel" fra andre som opplever dette oxo...men jeg er helt enig at man ikke burde dele med andre hvordan man skader seg selv i detaljer!!

Bra du tar det opp:0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære miam

Vi vet at noen personer med ulike psykiske problemer eller diagnoser bedriver selvskading. Det gjelder også for peroner med spiseforstyrrelser. Jeg er imidlertid helt enig med deg at det ikke bør være et tema her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...