Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

Du, hvorfor står det vekten87/5?? Og andre steder vekten 87?

meg som gjorde det, kryr jo av tråder som heter vekten87. :)

så for å vite at folk svarer på den siste tråden så smelte jeg på et 5-tall...

mine strekkmerker er veldig store og brede, kommer sikkert til å ta tid før de blir litt sjult... gruer megtil å se magen etter småen er ute. blir sikkert kvalm!

ja så den reklamen tidligere. sykt å se på.. tenk at vi også har lagt inni en sånn boble :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288937-vekten87/page/2/#findComment-2319165
Del på andre sider

Fortsetter under...

meg som gjorde det, kryr jo av tråder som heter vekten87. :)

så for å vite at folk svarer på den siste tråden så smelte jeg på et 5-tall...

mine strekkmerker er veldig store og brede, kommer sikkert til å ta tid før de blir litt sjult... gruer megtil å se magen etter småen er ute. blir sikkert kvalm!

ja så den reklamen tidligere. sykt å se på.. tenk at vi også har lagt inni en sånn boble :o)

Like etter fødselen kjennes magen ut som en løs brøddeig! :o) Men jeg lover deg at det ikke er magen som er hovedfolus på lenge etter fødselen, men det lille nurket som kom ut av magen. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288937-vekten87/page/2/#findComment-2319216
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...