Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ja, den blir ganske hard.merker knipene bedre å bedre nå. slipper mer og mer mellom. men kjenner det godt hele tiden.. skal jeg ringe føden? er sånn at tårene kommer når det virkelig kniper.. er så drit å måtte gå opp der å reise hjem igjen.. prøver å gå så mye som mulig, men når det kniper stopper alt opp. klarer å bevege meg men ikke gå noe særlig... er vanskelig å forklare..

Kjære vekten87, ja du kan ringe dem å forklare hvordan du har det. Du vil sikkert føle det bedre av å få komme dit også. Det skal nok skje i dag. Jippi! ;) Føden kan i det minste råde deg til hva du skal gjøre. Si at du ikke får til å sove da, for de vil vel helst at du gjør det......

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• hidi, the scorpion

6

• mariaflyfly

4

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Vekten87

Kjære vekten87, ja du kan ringe dem å forklare hvordan du har det. Du vil sikkert føle det bedre av å få komme dit også. Det skal nok skje i dag. Jippi! ;) Føden kan i det minste råde deg til hva du skal gjøre. Si at du ikke får til å sove da, for de vil vel helst at du gjør det......

nå lettet det ganske masse. så gubben tar tiden til neste "aua"

:)

stakkars gubbe, han blir jo helt fra seg av å se på... huffa...

men klar for å føde :P

Gjest Vekten87

så vil jeg tisse hele tiden , ( haha), det er litt arti, for nå er det tomt..:P

nå lettet det ganske masse. så gubben tar tiden til neste "aua"

:)

stakkars gubbe, han blir jo helt fra seg av å se på... huffa...

men klar for å føde :P

Ja det er ikke greit å være mann heller under en fødsel. De lider av at vi lider :) Fint å ta tiden litt så du vet hva du skal si på føden, eller har du ringt??

Annonse

snakket med føden, skulle prøve å slappe av (!!!) og komme når det var regelmessig med korte mellom rom.. nå kommer det i hytt og vær...

Slappe av ja....og det er jo liksom lett. Jeg regnet med de ville si noe slikt. Du får bare stå på, tenk at du får en belønning :)

Annonse

hidi, the scorpion

:) så gøy.. tror den blir over tolv,ja... men har du noen "slappe av råd" er så trøtt og sliten nå

Det enest jeg kan tenke på er å legge seg i senga, med masse dyner og puter, så du er skikkelig støttet opp overalt. Så har du med deg tekopp og en bok eller et blad.

Så puster du godt inn og ut, det gir ekstra oksygen til babyen også! Føl at kroppen hviler og så forsøker du å glemme vondtene å lese litt.

Gjest Vekten87

Det enest jeg kan tenke på er å legge seg i senga, med masse dyner og puter, så du er skikkelig støttet opp overalt. Så har du med deg tekopp og en bok eller et blad.

Så puster du godt inn og ut, det gir ekstra oksygen til babyen også! Føl at kroppen hviler og så forsøker du å glemme vondtene å lese litt.

ligge i sengen var ikke noe digg. har sååå vondt nå.. er trøtt og sliten... har bare holdt på siden halv to. så kommer til å bli tømt for energi

hidi, the scorpion

ligge i sengen var ikke noe digg. har sååå vondt nå.. er trøtt og sliten... har bare holdt på siden halv to. så kommer til å bli tømt for energi

Det er du nok. Hvordan er det med kløen, og sa legen noe spesielt? Du må bare finne stillinger som er behagelig for deg, jeg la meg ofte på sengen med magen mot oppstablede dyner.

Men det er bare du som kan avgjøre hva som er best for deg. Noen ganger var det godt med litt hard massasje i nedre del av ryggen....

Ååååh, jeg føler så med deg og kommer til å tenke på deg i hele kveld!!!!

Gjest sjøstjerna

Vet det er vondt.

Jeg opplevde åpningsriene som vonde, men at det var befriende å komme til selve fødselen.

For hver ubehagelige ri du får- så husk at nå er det en mindre ri frem til målet.

Lykke til.

:-)

Kjære kjære deg!!!!!

Har trålet gjennom innleggene her - og ser at det siste du skrev fra fra klokka 17.

Så spennende! Nesten fødsel "live" her på DOL! Skal sende deg mange gode og sterke tanker i kveld og i natt!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...