Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fint til deg
Skrevet

Jeg skjønner tanken. Det handler på en måte å få integrert dette barnet? Jeg liker ikke helt tanken på at det er en annen person der, på en måte men det er sikkert bare jeg som tenker sånn.

Ingen annen person heldigvis, bare deg:o)

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

41

• morsan

21

• tonie

5

• pekkaline

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest barndomsopplevelser
Skrevet

Men jeg vil ha nytt nick!!

Du må i hvert fall ha et feminint nick, ellers blir det feil!

Skrevet

Ingen annen person heldigvis, bare deg:o)

Ok, men da er vi tilbake til den opprinnelige problemstillingen, hva skal jeg og barnet mitt hete? ;-)

Skrevet

Jeg fikk ikke være prinsesse vilikke! :-( Det blir traumer av sånt!

*he he* Jeg var heller ikke henne, men jeg fikk være Jomfru Maria i julespillet, og det var jo ikke så verst! ;-)

Skrevet

*he he* Jeg var heller ikke henne, men jeg fikk være Jomfru Maria i julespillet, og det var jo ikke så verst! ;-)

Skal vedde på at du hadde langt hår?

Gjest barndomsopplevelser
Skrevet

Jomfru Maria og Prinsesse vilikke, det er jo omtrent det samme ja:o)

Annonse

Skrevet

Skal vedde på at du hadde langt hår?

Nei, ikke langt, omtrent sånn sveis som Annika i Pippi-filmene,! ;-)

Men som Maria hadde jeg jo et slags tørkle på hodet. Og så var jeg hemmelig forelsket i han som spilte Josef! *sukk*

Skrevet

Jomfru Maria og Prinsesse vilikke, det er jo omtrent det samme ja:o)

*he he* Jeg for min del tror nå at Josef hadde vært 'frampå', og at det derfor ikke var et vilikke-tilfelle! ;-)

Skrevet

Du må i hvert fall ha et feminint nick, ellers blir det feil!

Kanskje det blir catholin eller kattolin (fra cottolin som er en blanding mellom bomull og lin).

Skrevet

Var det ikke en barnebok som het Prinsesse Vilikke? :-)

Noe med høst. Høstøsters, kanskje. Jeg må tenke litt.

Prinsesse Villikke var et skuespill som sto i leseboka vår i 2. klasse på barneskolen. :o) Vi fremførte det for foreldrene husker jeg og jeg spilte prinsen. Det var nemlig ingen av jentene som ville kysse prinsen på kinnet om han ble spilt av en av guttene... *Hehe*

Skrevet

Du har i allefall det utropstegnet bak! :-)

haha ja ;)

Skrevet

Jeg fikk ikke være prinsesse vilikke! :-( Det blir traumer av sånt!

Jeg fikk heller ikke være prinsesse Vilikke :-( Men jeg fikk være jomfru Maria året før da, også fikk dukken min være Jesusbarn :-)

Skrevet

Var det ikke en barnebok som het Prinsesse Vilikke? :-)

Noe med høst. Høstøsters, kanskje. Jeg må tenke litt.

Hva med det engelske for høst-autumn- eller det spanske -cosecha-

Annonse

Skrevet

Jeg fikk heller ikke være prinsesse Vilikke :-( Men jeg fikk være jomfru Maria året før da, også fikk dukken min være Jesusbarn :-)

LOL Bamsen min var Jesus-barnet!! :-D

Skrevet

Hva med det engelske for høst-autumn- eller det spanske -cosecha-

Autumn var opptatt. Finner visst ikke noe jeg blir fornøyd med.

*vanskelig*

Skrevet

Det var vel derfor jeg bare fikk være i andre akt ja:o) Måtte dele på godene! Det var veldig stas husker jeg.

Jeg hadde hovedrollen som en munk i et klasseskuespill på barenskolen. Broder Henrik, tror jeg at jeg het.

Lurer på om stykket het Julerosen?

Noen som husker det?

Skrevet

Prinsesse Villikke var et skuespill som sto i leseboka vår i 2. klasse på barneskolen. :o) Vi fremførte det for foreldrene husker jeg og jeg spilte prinsen. Det var nemlig ingen av jentene som ville kysse prinsen på kinnet om han ble spilt av en av guttene... *Hehe*

Sånn kan det gå.

Gjest Høstløvet
Skrevet

Er glad at jeg skiftet nick for et par dager siden:-)

Skrevet

Ååååååå.... På julespillet var jeg "kor".

Skrevet

Ååååååå.... På julespillet var jeg "kor".

Skuespillerkarrieren min nådde et historisk lavmål det året jeg måtte spille juletreet i julespillet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...