Gjest fint til deg Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skjønner tanken. Det handler på en måte å få integrert dette barnet? Jeg liker ikke helt tanken på at det er en annen person der, på en måte men det er sikkert bare jeg som tenker sånn. Ingen annen person heldigvis, bare deg:o) 0 Siter
Gjest barndomsopplevelser Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Men jeg vil ha nytt nick!! Du må i hvert fall ha et feminint nick, ellers blir det feil! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Ingen annen person heldigvis, bare deg:o) Ok, men da er vi tilbake til den opprinnelige problemstillingen, hva skal jeg og barnet mitt hete? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk ikke være prinsesse vilikke! :-( Det blir traumer av sånt! *he he* Jeg var heller ikke henne, men jeg fikk være Jomfru Maria i julespillet, og det var jo ikke så verst! ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 *he he* Jeg var heller ikke henne, men jeg fikk være Jomfru Maria i julespillet, og det var jo ikke så verst! ;-) Skal vedde på at du hadde langt hår? 0 Siter
Gjest barndomsopplevelser Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 *he he* Jeg var heller ikke henne, men jeg fikk være Jomfru Maria i julespillet, og det var jo ikke så verst! ;-) Jomfru Maria og Prinsesse vilikke, det er jo omtrent det samme ja:o) 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Skal vedde på at du hadde langt hår? Nei, ikke langt, omtrent sånn sveis som Annika i Pippi-filmene,! ;-) Men som Maria hadde jeg jo et slags tørkle på hodet. Og så var jeg hemmelig forelsket i han som spilte Josef! *sukk* 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jomfru Maria og Prinsesse vilikke, det er jo omtrent det samme ja:o) *he he* Jeg for min del tror nå at Josef hadde vært 'frampå', og at det derfor ikke var et vilikke-tilfelle! ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Du må i hvert fall ha et feminint nick, ellers blir det feil! Kanskje det blir catholin eller kattolin (fra cottolin som er en blanding mellom bomull og lin). 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Var det ikke en barnebok som het Prinsesse Vilikke? :-) Noe med høst. Høstøsters, kanskje. Jeg må tenke litt. Prinsesse Villikke var et skuespill som sto i leseboka vår i 2. klasse på barneskolen. ) Vi fremførte det for foreldrene husker jeg og jeg spilte prinsen. Det var nemlig ingen av jentene som ville kysse prinsen på kinnet om han ble spilt av en av guttene... *Hehe* 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Du har i allefall det utropstegnet bak! :-) haha ja 0 Siter
frosken Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk ikke være prinsesse vilikke! :-( Det blir traumer av sånt! Jeg fikk heller ikke være prinsesse Vilikke :-( Men jeg fikk være jomfru Maria året før da, også fikk dukken min være Jesusbarn :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Var det ikke en barnebok som het Prinsesse Vilikke? :-) Noe med høst. Høstøsters, kanskje. Jeg må tenke litt. Hva med det engelske for høst-autumn- eller det spanske -cosecha- 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk heller ikke være prinsesse Vilikke :-( Men jeg fikk være jomfru Maria året før da, også fikk dukken min være Jesusbarn :-) LOL Bamsen min var Jesus-barnet!! :-D 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Hva med det engelske for høst-autumn- eller det spanske -cosecha- Autumn var opptatt. Finner visst ikke noe jeg blir fornøyd med. *vanskelig* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det var vel derfor jeg bare fikk være i andre akt ja:o) Måtte dele på godene! Det var veldig stas husker jeg. Jeg hadde hovedrollen som en munk i et klasseskuespill på barenskolen. Broder Henrik, tror jeg at jeg het. Lurer på om stykket het Julerosen? Noen som husker det? 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Prinsesse Villikke var et skuespill som sto i leseboka vår i 2. klasse på barneskolen. ) Vi fremførte det for foreldrene husker jeg og jeg spilte prinsen. Det var nemlig ingen av jentene som ville kysse prinsen på kinnet om han ble spilt av en av guttene... *Hehe* Sånn kan det gå. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Er glad at jeg skiftet nick for et par dager siden:-) 0 Siter
skal Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk heller ikke være prinsesse Vilikke :-( Men jeg fikk være jomfru Maria året før da, også fikk dukken min være Jesusbarn :-) Ååååååå.... På julespillet var jeg "kor". 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Ååååååå.... På julespillet var jeg "kor". Skuespillerkarrieren min nådde et historisk lavmål det året jeg måtte spille juletreet i julespillet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.