Gå til innhold

Hva nå - Irene G.?


Gjest Huffoghuff

Anbefalte innlegg

Gjest Huffoghuff

Har blitt sykemeldt etter endt fødselsperm.pga psykiske problemer. Venter nå på time til psykiater for å prøve å bli bedre.Kontaktet TK ca 2mnd før føds.perm gikk ut, og ble rådet av TK og vente med sykemelding når perm.var slutt. Da ville jeg få utbet. sykepenger etter føds.pengegrunnlag. Gjorde dette, men nå holder de igjen pengene pga tvil! Ringte TK rundt utbet. dato, da sa de at jeg var registrert, men da jeg snakket med de i dag, var jeg plutselig ikke registrert! Føler meg lurt, jeg har vell fått sykep. hvis jeg sykemeldte meg under perm? Saksbehandleren min reiste på ferie, så da kunne ingen andre svare meg noe nærmere. Har 3 barn som jeg har forsørgeransvar for, og selvfølgelig løpende utgifter som huslån og regn. Må ikke TK svare meg innen en viss tid? Føler at alt holder på å rase sammen økonomisk! Dette ble lang og rotete, men håper du forstår!

Vennlig hilsen

Annie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...