Gå til innhold

Et forslag: Hva med å tilknytte en diabetessykepleier?

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Hei!

Jeg forstår det som om dere sliter med å få fagfolk til forumet.

Kom derfor til å tenke på noe, om dere ikke alt har gjort det. Stort sett bruker dere jo leger i forumene deres, men kanskje det ville være lettere å finne en diabetessykepleier som kunne tenke seg å stille opp i forumet?

Av erfaring vet jeg at sykepleierne ofte har vel så gode svar som legene.

Med Vennlig Hilsen

Fortsetter under...

Gjest tante turid

Ja det var lurt, for ellers så har vi jo en ekspert her-

Windsong-, men det ville være fint med enda flere. Takker i alle fall deg Windsong for at du vil dele dine erfaringer med oss, jeg har lært nesten det jeg vet til nå gjennom det å lese dine fine og velutfyllende svar, lest hjemmesiden din og forstått at du har satt deg veldig godt inn i problematikken, selv om det ikke alltid er at du har de problemene selv.

Håper ikke at du slutter å svare om det kommer en som vet det meste. Dine erfaringer har i allefall jeg hatt god nytte av etter at jeg fant dere her på DOL.

Gjest Windsong

Ja det var lurt, for ellers så har vi jo en ekspert her-

Windsong-, men det ville være fint med enda flere. Takker i alle fall deg Windsong for at du vil dele dine erfaringer med oss, jeg har lært nesten det jeg vet til nå gjennom det å lese dine fine og velutfyllende svar, lest hjemmesiden din og forstått at du har satt deg veldig godt inn i problematikken, selv om det ikke alltid er at du har de problemene selv.

Håper ikke at du slutter å svare om det kommer en som vet det meste. Dine erfaringer har i allefall jeg hatt god nytte av etter at jeg fant dere her på DOL.

Heisann tante turid!

Nå føler jeg meg ovenpå ;-)

Takker for skryt!

Selv om jeg (tør påstå) at jeg vet ganske mye om diabetes, tror jeg mange vil føle seg tryggere på at en fagperson svarer. Man kan jo bare se hvor dødt det ble her etter at Vaaler ikke kunne svare her lenger.

Neida, jeg kommer ikke til å slutte å svare så lenge jeg har noe å si. Jeg synes bare det er morsomt, særlig når jeg ser at andre setter pris på det.

:o)

Gjest Windsong

Hei Windsong !

Tusen takk for innspill !

Vi ser på ulike løsninger for diabetesforum, men har ikke fattet en endelig avgjørelse.

Vennlig hilsen

Hei!

Tenkte på en ting. Kjenner du til Norsk Diabetikersenter på Lilleaker?

Der er det mange dyktige folk, som kanskje kunne tenke seg å svare på spørsmål her en gang i blant.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...