Gå til innhold

Hipp hipp hipp...

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

.... HUURRAAAAAAAA!

for fuji som har bursdag og fyller 34 år i dag.

Skrevet

Grattis med dagen:-)

Etter overskriften å dømme så trodde jeg at du hadde fått deg litt:-)

fuji1365380447
Skrevet

Grattis med dagen:-)

Etter overskriften å dømme så trodde jeg at du hadde fått deg litt:-)

Nope - frem til neste uke må jeg ordne den slags moro selv. Men etter gubbens eksamen - DAAAA altså ;-)

fuji1365380447
Skrevet

Gratulerer, unge venn!

Takk - føler meg ikke så unge lenger nei. Men på den andre side så er jo ikke 34 en så avskrekkende alder.

fuji1365380447
Skrevet

Gratulerer :-)

Tusen takk - man får jo gratulere seg selv hvis man vil ha noen gratulasjoner.

fuji1365380447
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1193729038' post='3707085]

Ha en finfin dag! :)

Det skal jeg - nå har jeg fått pakker på sengen, og deilig frokost med egg før jeg dro på jobb. Fin dag så langt.

fuji1365380447
Skrevet

Gratler! :o)

"Gratla så grævla møyje", som de sier i Stavanger.

Skrevet

Ja, må hon leva, ja må hon leva, ja må holn leva uti hundrade år! Javisst må hon leva, javisst må hon leva, javisst må hon leva uti hundrade år!

Och se sina barnbarn, och se sina barnbarn, och se sina barnbarnbarnbarnbarnbarnsbarn! Och se sina barnbarn, och se sina barnbarn, och se sina barnbarnbarnbarnbarnbarnsbarn!!!!!!

fuji1365380447
Skrevet

Ja, må hon leva, ja må hon leva, ja må holn leva uti hundrade år! Javisst må hon leva, javisst må hon leva, javisst må hon leva uti hundrade år!

Och se sina barnbarn, och se sina barnbarn, och se sina barnbarnbarnbarnbarnbarnsbarn! Och se sina barnbarn, och se sina barnbarn, och se sina barnbarnbarnbarnbarnbarnsbarn!!!!!!

Jeg forsøker alltid å synge "og firogtyve trommer og alle ut på rad" - men den er det ingen fra østlandet som kan.

Du som er fra sørlandet kan den vel?

fuji1365380447
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Takk skal du ha - nå kommer jeg til å ha sangen, "anna lovinda" inne i hodet resten av dagen!

Skrevet

Jeg forsøker alltid å synge "og firogtyve trommer og alle ut på rad" - men den er det ingen fra østlandet som kan.

Du som er fra sørlandet kan den vel?

Nei.... det verset har jeg aldri hørt!!!!

Min mormor var svensk, så vi sang alltsid den andre på svensk da jeg var liten. Tror det var ett vers til, men det er ute av hodet nå - jaffal ikke noe om trommer :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Takk skal du ha - nå kommer jeg til å ha sangen, "anna lovinda" inne i hodet resten av dagen!

Hehe

Skrevet

Nope - frem til neste uke må jeg ordne den slags moro selv. Men etter gubbens eksamen - DAAAA altså ;-)

Da får du heise flagg:-)

Skrevet

Tusen takk - man får jo gratulere seg selv hvis man vil ha noen gratulasjoner.

Bra initiativ !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...