Gå til innhold

Akupunktur tar det bort !!

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg tok akupunktur (2 nåler - en i fot og en i motsatt arm) - 1 behandling. Sårene og presset stoppet umiddelbart: presset i blemmene gikk bort og eksisterende sår begynte å gro samt nyutvikling ble stoppet.

Jeg tok en slik time etter 3-5 dager med utbrudd.

Viktig: stor forskjell på hvordan de setter nåler. Anbefaler de som IKKE setter nåler i sykdomsområdet (de fleste gjør nettopp dette...) - oppsøk de som setter 2 nåler - en i fot og en i arm - null smerte, og utrolig rask behandling.

Jeg oppsøkte en dame som har praksis på Sandvika Storsenter.

Hvorfor oppga ikke min lege om dette ?? Alt han sa var dra hjem, kjøp Paracept og la det ri over etter par uker. Alternativ medisin og tradisjonell medisin har mye å lære av hverandre !!!!

Grr Grr... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28968-akupunktur-tar-det-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...