Gjest dumdumdum Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Finnes det noen måte å søke på f.eks alle de 100 siste innleggene som er skrevet? Jeg synes det er så vanskelig å søke, finner ingen mulighet for dette heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Det er mulig jeg misforstår deg, men rett over ruta du skriver innlegg i (om du har horisontal deling) så kan du velge å se de siste 100 innleggene som er lagt inn. 0 Siter
Gjest dumdumdum Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Lillemus skrev (På 1.11.2007 den 8.44): Det er mulig jeg misforstår deg, men rett over ruta du skriver innlegg i (om du har horisontal deling) så kan du velge å se de siste 100 innleggene som er lagt inn. Det er der jeg ikke får opp det valget da, jeg får bare disse: [spør ekspertene] [skriv nytt innlegg] [Trådliste] [svar til meg] Sannsynligvis passer ikke den linken på oppløsningen til skjermen min da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 dumdumdum skrev (På 1.11.2007 den 9.42): Det er der jeg ikke får opp det valget da, jeg får bare disse: [spør ekspertene] [skriv nytt innlegg] [Trådliste] [svar til meg] Sannsynligvis passer ikke den linken på oppløsningen til skjermen min da. Flere har hatt det problemet, lurer på om ikke de brukte nettleseren Opera? 0 Siter
Gjest dumdumdum Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Lillemus skrev (På 1.11.2007 den 11.08): Flere har hatt det problemet, lurer på om ikke de brukte nettleseren Opera? Jeg har Explorer, men det løste seg merkelig nok ved å velge vertikal deling. Så her er det nok noe feil/rart et sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.