Gå til innhold

Vær helt ærlig med meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge du ikke ender opp slik, er det vel greit ;)

http://www.nrk.no/img/365873.jpeg

Forresten er hun en pen gammel dame i Hotel Cæsar når håret er satt opp. Når det henger ned, ser hun bare ut som et takras.

Det er jo det jeg er litt redd for da, at jeg skal skyve grensen litt for langt:)

Det er ikke til å legge skjul på at jeg er 41 og at jeg også ser ut som jeg er 41:)

Jeg skal sove på det.

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• morsan

13

• pekkaline

7

• multippel

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

:-)

Men i Donatellas tilfelle er det jo ikke _bare_ håret sin 'skyld'. Hun ser så fæl ut at jeg bare ikke kan fatte og begripe at hun ikke ser det selv! Hun bruekr åpenbart mye tid og penger på sitt utseende - bare på de helt gærne tingene.

Helt klart:)

Skrevet

Kan fort bli litt sånn "soppfasong" på det da ja :-)

Ja, jeg må nok klippe det opp litt likevel, tenker jeg;)

Skrevet

Hvis du med langt mener ned til midjen synes jeg ikke det er så pent på godt voksne damer. Det er for meg noe veldig ungdommelig og jentete noe. Hvis du mener skulderlangt + - synes jeg det kan være veldig pent.

tzatziki1365380058
Skrevet

''(hvor mange naturlige blondiner på 40+ finnes?)''

Meg?

Finnes det flere naturlige blondiner som er under 40 enn de over? Bare spør fordi det er noe jeg aldri har tenkt over. :-) Selv er jeg 44 og har aldri hatt et grått hårstrå, ikke som jeg har funnet i alle fall. :-O

Er du blond? Var sikker på at du var mørk! Kanskje pga nicket?

Skrevet

Det kommer an på hvordan du kler deg og oppfører deg det. Og det vet ikke jeg ;o)

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Mitt er også litt oppklippet og dessuten stripet. (ikke platinablond) Var lys som liten og har vel ikke helt akseptert at jeg egentlig ikke er lys lenger. Har en hårfarge som hverken er lys eller mørk.

Jeg tenker litt på å klippe det rett av litt over skuldrene (har lang lugg). Enkel og sporty frisyre, men ikke alt for spennede kanskje.

Men er ikke sikkert det blir slik jeg tenker meg fordi jeg har litt krøller eller kanskje det er riktigere å si fall i det.

Håret mitt er ganske tykt, så jeg er litt redd for at det skal se ut som jeg har en paraply på hodet, når alt blir like langt:)

Klipp det rett av ved skuldrene, men la frisøren klippe det opp litt, så det ikke blir stående rett ut fra hodet. Selv med fall/litt krøll, kan du få fin fasong på håret, kommer litt an på hvordan du kler det. Jeg ser idiot ut med håret klippet inn mot ansiktet, jeg må det håret vekk fra ansiktet mer bakover, likssom.

Mange fine nyanser til å gjøre håret ditt mer din opprinnelige farge! Jeg er selv født helt lysblond, og kommer til å ville være det også etter at jeg begynner å mørkne....Jeg er alt for lys i huden til å kle noe annet ;)

Skrevet

Mitt er også litt oppklippet og dessuten stripet. (ikke platinablond) Var lys som liten og har vel ikke helt akseptert at jeg egentlig ikke er lys lenger. Har en hårfarge som hverken er lys eller mørk.

Jeg tenker litt på å klippe det rett av litt over skuldrene (har lang lugg). Enkel og sporty frisyre, men ikke alt for spennede kanskje.

Men er ikke sikkert det blir slik jeg tenker meg fordi jeg har litt krøller eller kanskje det er riktigere å si fall i det.

Håret mitt er ganske tykt, så jeg er litt redd for at det skal se ut som jeg har en paraply på hodet, når alt blir like langt:)

Da skal du være forsiktig med å klippe det rett over. Da er det bedre å klippe det kort og klippe bort fallen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Pussig - jeg har alltid sett for meg deg som brunhåret!! ;-)

Jeg ble født nesten albinohvit i håret...(og huden for den saks skyld), men er blåøyd. Måtte lære meg å tåle sol og var brun første gang som 16 åring!

Er fremdeles lysblond, men som Wita sier vi forandrer også farge etterhvert ;(

Ja, det er vittig hvordan vi tenker om hverandre! Så hissig som jeg noen ganger er her, skulle man nesten se for seg en ilter liten rødtopp ;-o

Skrevet

Nei nå må du gi dæ! :) Vi er like gamle, men såå gamle er vi da ikke at vi ikke kan ha langt hår?

Det er verre med ho vi så engang. Ei jente stod langs veien. Fin figurnær dongry og ungdommelig dynejakke og flotte støveletter. Og DET flotte glansfulle lange håret. Så ut som ei i mellom 20 og 30 år ca. Men så snudde vidunderet seg, og begge vi, min mann og jeg utbrøt HÆÆ?? Det var et sjokk fordi hun så ut som 70år i ansiktet. Huff, jeg får vondt av sånne folk.....

Så mitt svar blir: Om du er tålig rynkefri og kler deg "normalt", så sett igang å få deg langt hår du :)

Skrevet

Jeg er 44 og har fremdeles langt lyst hår... Det er litt oppklippet da, men jeg føler ikke sterkt for å gjøre drastiske forandringer enda ;)

jeg har sett deg for meg med lyst hår jeg :)

hidi, the scorpion
Skrevet

jeg har sett deg for meg med lyst hår jeg :)

Jasså ;) Så rart...

Annonse

Skrevet

Jeg synes man godt kan ha langt blondt hår selv om man har passert 40, men det kommer an på fargen og hårstilen (og stile forøvrig).

Eksempel på noe som IKKE er pent:

http://blog.fashionwindows.com/wp-content/uploads/2007/05/donatella_versace_ci.jpg

Eksempel på det motsatte (og laaaaangt over 40! *S*)

http://chicinparis.files.wordpress.com/2007/06/catherine-deneuve-and-her-daughter-chiara-mastroianni.jpg

Hadde jeg truffet dama i den første lenka di så hadde jeg sprunget for livet! Hun trengte ikke sminke seg for å gå på dørene på Halloween for å si det sånn... *Skikkelig grøss*

Gjest Angela25
Skrevet

Hva med aa prove: makeoversolutions.com?

Tror det var det det het....

Der kan du sminke deg, finne haarfrisyrer og farger i alle nyanser...

Prov det:-)

Skrevet

Jeg ble født nesten albinohvit i håret...(og huden for den saks skyld), men er blåøyd. Måtte lære meg å tåle sol og var brun første gang som 16 åring!

Er fremdeles lysblond, men som Wita sier vi forandrer også farge etterhvert ;(

Ja, det er vittig hvordan vi tenker om hverandre! Så hissig som jeg noen ganger er her, skulle man nesten se for seg en ilter liten rødtopp ;-o

Det er slik som minstemannen min det. Men han blir brun uten problem om sommeren

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er slik som minstemannen min det. Men han blir brun uten problem om sommeren

Min eldste sønn (23) er den eneste som arvet både hår og hud etter meg, og han har til dags dato ikke vært brun, aldri! Nr 2 på 17 også lyshudet og lyshåret, men blir brun kjempefort...Håret hans mørkner litt om vinteren.

Det er så rart ;)

Skrevet

Min eldste sønn (23) er den eneste som arvet både hår og hud etter meg, og han har til dags dato ikke vært brun, aldri! Nr 2 på 17 også lyshudet og lyshåret, men blir brun kjempefort...Håret hans mørkner litt om vinteren.

Det er så rart ;)

Min har arvet det etter tanta si. Han er helt lys i håret enda

Gjest Elextra
Skrevet

''(hvor mange naturlige blondiner på 40+ finnes?)''

Meg?

Finnes det flere naturlige blondiner som er under 40 enn de over? Bare spør fordi det er noe jeg aldri har tenkt over. :-) Selv er jeg 44 og har aldri hatt et grått hårstrå, ikke som jeg har funnet i alle fall. :-O

Men håret ditt er vel ikke blondt som hos et barn, slik det også kan være hos noen tenåringer?

Gjest mann 33a
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor kvinner skal klippe seg kort og ta permanent bare fordi de fyller 40? Jeg synes kvinner med langt/mellomlangt hår er sexy selv om de har passert 40 med mange år. Litt farge for å tone vekk grått e.l.er en god løsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...