Gå til innhold

egen hybel


Camilla

Anbefalte innlegg

jeg får mest sannsynlig egen hybel 15.juni, noe som ikke er lenge til..jeg gleder meg til å ha et eget sted, lage det helt som jeg vil. så tenkte jeg på maten, og på pengene jeg kommer til å få. matpenger. jeg kommer til å ha helt tomt kjøleskap så jeg får penger til alkohol og dop. så starter hele shitten igjen, det har aldri stoppet, men sfen ble bedre en stund. tror det kommer til å bli vanskelig, spesielt siden jeg ikke er spesielt sterk. alt jeg trenger er alkohol nok til å glemme hverdagen, ettersom jeg har drukket i hele mai så har jeg ikke hatt så mye tid til å tenke og derfor hatt det bedre. men vil jo skjerpe meg. vil bli bedre. vil slippe og forbanne meg selv og skade meg selv når jeg spiser. jeg vil slippe og spy og føle at jeg ser helt jævlig ut. jeg blir så sur når folk sier jeg ser bra ut eller er tynn. kanskje er jeg tynn, men ikke tynn nok. fettet er plassert på helt feil steder. nå som jeg er edru kommer tankene tilbake. må reise etterpå og få tak i noe sprit eller øl eller noe.

bare føler meg så svak. man må kjempe mot sfen, men jeg føler at jeg ikke har noe styrke igjen. jeg lever ennå, noe jeg ikke hadde trodd hvis du hadde spurt meg for et år siden. jeg trodde ting kunne bli bedre en stund, men fakta er at noe blir bedre mens andre ting bare blir verre og verre. og jeg sitter her deprimert og full av faenskap og bare gjør meg selv ting som gjør vondere enn jeg noen gang kunne trodd. jeg har ikke noe respekt for kroppen min, jeg gjør mye jævlig for å få tak i penger. men jeg bare må.

systemet har sviktet så mange ganger nå,jeg prøver å ta saken i egne hender, men får ikke tak i noen. møter, kurs, avtaler. jeg vil bare grine, men har ikke flere tårer igjen. er så utrolig sliten og håper det går bra på hybelen. jeg klarer meg nok..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Camilla! Jeg opplever at du har et sammensatt problem foruten spiseforstyrrelsen misbruker du alkohol og medikamenter og driver også med annen selvskading enn bare spiseforstyrrelsen. Jeg råder deg på det sterkeste til å prøve å ha tro, skape tro til at du er i behov av hjelp, og fremfor alt ta i mot den hjelp du kan få, lykke til med å søke hjelp og ikke streve alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

vet ikke hva jeg skal si til deg..var så vont å lese hvordan du har det. Skulle ønske du kom til noen som virkelig kunne hjelpe deg...

er jo sikkert fint på en måte at du får en hybel for deg selv, men på en annaen måte så er det kanskje ikke så bra hvis du da bruker alle matpengene til alkohol og dop.

håper ting ordner seg for deg..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Ganske lenge siden jeg har 'sett' deg og vet ikke om du husker meg men jeg tenker masse på deg og det er fælt at du sliter sånn som du gjør!

kjempe glad i deg!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted

oj..... camilla nå må du være forsiktig.... du sliter tydligvis veldig, har du noen som hjelper deg?

Hvis du på forhånd vet at det ikke kommer til å gå så bra å bo alene så må du få noen til å hjelpe deg. Kanskje en romkamerat? Camilla, prøv å ta vare på deg selv.... Vet ikke hvor lenge du har slitt, uansett så håper jeg at du har noen du kan snakke med, for slik du tror det kommer til å gå (hele shitten starter igjen) så må du prøve å ta tak i det FØR det blir slik!

Er bekymret for deg, du sier at hele systemet svikter, men det er mange måter å få hjelp på, og du trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj..... camilla nå må du være forsiktig.... du sliter tydligvis veldig, har du noen som hjelper deg?

Hvis du på forhånd vet at det ikke kommer til å gå så bra å bo alene så må du få noen til å hjelpe deg. Kanskje en romkamerat? Camilla, prøv å ta vare på deg selv.... Vet ikke hvor lenge du har slitt, uansett så håper jeg at du har noen du kan snakke med, for slik du tror det kommer til å gå (hele shitten starter igjen) så må du prøve å ta tak i det FØR det blir slik!

Er bekymret for deg, du sier at hele systemet svikter, men det er mange måter å få hjelp på, og du trenger det!

har sluttet hos psykologen min for to uker siden eller noe. har ikke noen jeg kan snakke med sånne ting om, men jeg skriver, noe som hjelper litt, men ikke mye. jeg har ting som hjelper meg i steden for mennesker. en helflaske vodka hjelper mer enn psykologen min har gjort.

har blitt mye bedre de siste tre månedene, men føler at det begynner å svinge litt igjen. redd jeg havner rett der nede i shitten igjen. men jeg gleder meg til et eget sted. håper jeg kommer til å klare meg..

takk for omsorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted

har sluttet hos psykologen min for to uker siden eller noe. har ikke noen jeg kan snakke med sånne ting om, men jeg skriver, noe som hjelper litt, men ikke mye. jeg har ting som hjelper meg i steden for mennesker. en helflaske vodka hjelper mer enn psykologen min har gjort.

har blitt mye bedre de siste tre månedene, men føler at det begynner å svinge litt igjen. redd jeg havner rett der nede i shitten igjen. men jeg gleder meg til et eget sted. håper jeg kommer til å klare meg..

takk for omsorgen..

ja det håper jeg også!

skjønner (sånn 1/2veis) hva du mener, jeg sniker meg alltid ut for å trøste meg med røyk når jeg er lei, men det er jo ikke akkurat det samme som du, med dop og alkohol... camilla, nå må du passe godt på deg selv, for når du bytter psykologen ut med en helflaske med vodka, ja da kan det bli farlig! Men når du nå er redd for at alt vil begynne igjen, da MÅ du finne noen å snakke med! Kan du ikke prøve psykologen igjen da og fortelle hvordan du faktisk har det, og hvor redd du er for at alt skal starte igjen? Liker du ikke psykologen du hadde så prøv å finn en ny. Hva med venner eller familie? Vet de hvordan du har det? Kan de hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...