Gjest fortvilafrøken Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 jeg la nettopp merke til at jeg har glemt og godta utdanningsplanen for høsten 2007, fristen var 1 sept. 2007. det står at den ikke er godtatt.... jeg går på høyskolen..... hva vil skje nå? 0 Siter
soleil Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Ta kontakt med skolen og prøv å få ordnet opp i det. Vedder på at det går helt fint. 0 Siter
Piraye Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 I verste fall får du ikke gå opp til noen eksamener. (og halvåret er bortkastet). I beste fall prater du med høgskolen og alt ordner seg. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Da tar du kontakt med skolen fort som f...., så får du håpe det beste. 0 Siter
Gjest ikke noen skade er skjedd Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ta kontakt med studieseksjonen. Min samboer glemte også dette. Dette fikk han ordnet, ingen problem ble det. Det viser om skolen er hjelpsom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.