Gå til innhold

Kan flekken forsvinne?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så uheldig å velte et fullt krus med kaffe oppå vårt nye salongbord idag. Dette er et mørkbeisa/lakket bord, og etter at kaffeen var tørket bort kom det frem en stor gråhvit matt flekk. Jeg er så lei meg! Noen som vet om det er mulig å feks polere det eller noe lignende, for å få flekken til å forsvinne/bli mindre synlig?

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta
Skrevet

Dette har skjedd meg et par ganger også, og det gikk vekk av seg selv den ene gangen etter at det hadde tørket skikkelig. Den andre gangen polerte jeg det vekk, men jeg tror jeg måtte polere noen ganger.

Skrevet

Dette har skjedd meg et par ganger også, og det gikk vekk av seg selv den ene gangen etter at det hadde tørket skikkelig. Den andre gangen polerte jeg det vekk, men jeg tror jeg måtte polere noen ganger.

Flott! Da prøver jeg å polere det! Har du et poleringsmiddel å anbefale?

Skrevet

Spørs hva slags lakk, men du kan prøve møbelpolish eller bilpolish også, men prøv deg forsiktig frem så det ikke blir verre.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Brukte bare vanlig møbelpolish jeg. Men som nevn under, prøv litt forsiktig først.

Skrevet

Spørs hva slags lakk, men du kan prøve møbelpolish eller bilpolish også, men prøv deg forsiktig frem så det ikke blir verre.

Takk for godt råd! Skal prøve meg forsiktig frem;)

Annonse

Skrevet

Brukte bare vanlig møbelpolish jeg. Men som nevn under, prøv litt forsiktig først.

Tusen takk for tipset! Jeg kjøper møbelpolish og prøver meg forsiktig frem;)

Skrevet

Du kan kjøpe liberon ringfjerner. Det finner du i en interiørbutikk som selger liberons produkter. Dette er produkter spesielt for møbler av forskjellige slag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...